×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : دوشنبه, ۹ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 30 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
اولین هم‌اندیشی رؤسای ادارات تعمیرات پتروشیمی‌های منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر و عسلویه به میزبانی شرکت پتروشیمی اروند برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی اروند، اولین نشست هم‌اندیشی رؤسای ادارات تعمیرات پتروشیمی‌های منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر و عسلویه، به میزبانی پتروشیمی اروند، صبح امروز ۸ مهر ۱۴۰۳ در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد.

در این جلسه که با هدف تبادل اطلاعات، هم‌اندیشی و بهره‌گیری از تجربیات موفق در حوزه تعمیرات و نگهداری برگزار شد، نمایندگان و مدیران ارشد مجتمع‌های پتروشیمی رازی، آب نیرو بندرامام، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی‌ امیرکبیر، پتروشیمی‌ غدیر، پتروشیمی مارون، پتروشیمی‌ کارون، پتروشیمی‌ پارس و پتروشیمی جم حضور یافتند.

در ادامه این اجلاس که برای نخستین بار به ابتکار شرکت پتروشیمی اروند برگزار شد، نمایندگان پتروشیمی‌های حاضر ضمن ارائه تجربیات، بررسی راهکارهای نوین در حوزه نگهداری و تعمیرات، به بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات کلیدی از جمله نحوه کنترل و بکارگیری نیروی انسانی، استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان، بررسی منابع توانمند در زمینه ساخت داخل، بهبود سیستم‌های مکانیزه مدیریت تعمیرات و استفاده از سیستم‌های هوشمند‌سازی در تحلیل ارتعاشات تجهیزات دوار و حساس پرداختند.

از دیگر محورهای این نشست می‌توان بررسی مشکلات رایج در قراردادهای نگهداشت و تعمیرات و تحلیل چیدمان دپارتمان‌های مختلف در مجتمع‌های پتروشیمی بود که منجر به هم‌افزایی و شناسایی فرصت‌های بهبود در حوزه مدیریت منابع و تجهیزات گردید.

در پایان این نشست مقرر شد این جلسات به صورت ماهانه یا فصلی تداوم یابد تا هم‌افزایی و تبادل دانش بین مجتمع‌های حاضر، به شکوفایی و توسعه پایدار صنعت پتروشیمی کشور منجر شود

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •