×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغاز مرحله سوم طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۱۹

به گزارش “فرازنیوز” میر محمد مطهری موید سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی افزود: به‌منظورکاهش انواع ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی درمحلات نواحی پنجگانه طبق برنامه‌ریزی انجام شده گشت‌های ویژه اداره خدمات اجتماعی با مشاهده هرگونه علائم و نشانه‌هایی از آسیب‌های اجتماعی، بلافاصله مداخله و برای رفع آن اقدام می کنند.
وی ادامه داد: ۱۶ کودک کار و خیابان در حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و مسیرهای منتهی به بهشت زهرا (س) با حضور و جذب کودکان توسط مددکاران سازمان بهزیستی و گشت های سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران ساماندهی شدند.
مطهری موید بیان کرد: از ابتدای شروع طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در این منطقه کودک کار، افراد متکدی، زباله‌گرد، معتادان متجاهر و افراد بی سرپناه جمع‌آوری و به مراکز غربالگریی منتقل شده‌اند.
این مسئول با تأکید بر اینکه رعایت حفظ اخلاق، کرامت آسیب‌دیدگان اجتماعی سرلوحه این اقدامات است خاطر نشان کرد: کنترل کلونی آسیب، نقاط بی دفاع شهری، پاتوق‌ها با جدیت در دستور کار قرار دارد و در تلاش هستیم با جمع آوری این کلونی ها، آسیب‌های اجتماعی در منطقه ساماندهی و کاهش یابد.
سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی تصریح کرد: در حال حاضر ضمن شناسایی که توسط اکیپ‌های گشت زیر نظر شهرداران نواحی انجام می شودگشت حامی شهر نیز به صورت شبانه روزی تردد دارد و در صورت مشاهده افراد بی سرپناه و کارتن خواب آنها را به مراکز مربوطه انتقال می دهند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •