×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

پایگاه خبری فرازنیوز، حاصل تلاش گروهی از روزنامه نگاران ایرانی ست که با هدف یاری رسانیدن به جریان آزاد و حق مدار اطلاع رسانی به منظور حفاظت و ارتقای منافع ملی و صیانت از کیان نظام گرانقدر جمهوری اسلامی ایران راه اندازی شده است. این وب سایت با رعایت قوانین و مقررات نظام جمهوری اسلامی ایران اداره می شود.

این پایگاه با حفظ نگاه ویژه خود به مسایل کلان سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، ضمن پرهیز از درگیری های کم فایده رسانه ای، آماده است تا با درج تحلیل ها و مقالات صاحب نظران و فرهیختگان، زمینه مناسبی برای تضارب آرا و اندیشه ها و ارائه آن به عموم مردم فراهم آورد.

صداقت، سرعت، درستی و جامعیت در ارائه اخبار و انصاف در نگارش و انتشار تحلیل ها و مقالات، سر لوحه فعالیت خطیر و پر خطر دست اندرکاران پایگاه فرازنیوز است.

گردانندگان پایگاه خبری تحلیلی فرازنیوز رعایت تمام قوانین حقوقی مربوط به مطبوعات ایران را بر خود فرض دانسته و علاوه بر رعایت قانون، تلاش خواهند کرد از محدوده اخلاق حرفه ای خارج نشوند.

پرهیز از انتشار اخبار غیرواقعی، دوری از درشت نمایی های مغرضانه، اجتناب از توهین و تهمت، ذکر منابع خبری و درج جوابیه ها از جمله این موارد است.