×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 47 خبر
اجرای طرح رنگ آمیزی و شاداب‌سازی مدارس منطقه ۱۹ در آستانه ماه مهر

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور بیان کرد: مدیریت شهری منطقه هر ساله با آغاز مهر ماه و ایام بازگشایی مدارس اقدامات قابل توجهی را با هدف ارتقای خدمات فرهنگی و اجتماعی، بهداشتی، عمرانی، ترافیکی و … در پیرامون و داخل مدارس ارائه می دهد.

این مسئول با اشاره به اینکه زیبا سازی و رنگ آمیزی مراکز آموزشی نقش موثری در شاداب سازی و شور و نشاط در بین دانش آموزان دارد افزود: به همین منظور تا کنون عملیات رنگ آمیزی نیمکت، نرده، درب ورودی، دیوارها، ست های ورزشی به مساحت ۶ هزار متر مربع در مدارس شهیدان هیدخ، نواب صفوی، اسد آبادی، صادقی، غفاری،رنجبر،کیهانی و اعتمادی فر، فروغ تربیت، نرجس، میر میران، کرباسی و حضرت زینب کبری (س) انجام شده و در سایر مدارس نیز ادامه دارد.

همچنین ۲ هزار متر مربع نقاشی دیواری با موضوع طبیعت بر روی دیوارهای مدارس نقش بسته است.

اخگر پور اظهار کرد: به منظور افزایش زیبایی و نظافت سیما و منظر بیرونی و درونی مدارس ۲۰ هزار متر مربع عملیات شست و شو و پاکسازی محوطه، سرویس های بهداشتی، درب های ورودی و … انجام و این اقدام در تمام مدارس اجرایی می شود.

شهردار منطقه استفاده از مواد پوشاننده به مساحت ۵ هزار متر برای حذف دیوار نویسی بر روی جداره های پیرامون مدارس را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •