×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اجرای ۶۰ هزار متر ریسه نوری و پارچه ای در معابر منطقه یک

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک؛احسان صفایی معاون خدمات شهری و فضای سبز شهرداری منطقه یک گفت: اداره زیباسازی به مناسبت هفته وحدت با نورپردازی و نصب پرچم ها و المان های مناسبتی مزین و منور به نام پر برکت حضرت محمد (ص) معابر منطقه یک را فضاسازی کرد.

صفایی با تاکید بر تاثیر نور پردازی در افزایش شور و نشاط در بین شهروندان و افزایش زیبایی بصری در سطح معابر افزود: دو محور نارنجستان و باهنر به متراژ ۳۰۰ و ۵۰۰ مترطول مزین به چراغ های نوری با رنگ های الوان شدند و با ایجاد تونل نوری در محور باغ فردوس چهره معابر در این ایام مبارک برای شهروندان متفاوت و متنوع شده است‌.

او تصریح کرد: نصب یک تخته پرچم نما در ساختمان ستادی شهرداری منطقه، یک بوم بنر در محور میدان قدس، نصب ۱۰۰ تخته پرچم اتوبانی و ۵۲ هزار متر ریسه های پارچه ای الوان و ۱۶۴ تخته پرچم در رفیوژ های میانی از دیگر اقدامات بوده است.

معاون شهردار منطقه برجسته نگاری را از دیگر اقدامات عنوان کرد و گفت: برجسته نگاری میدان تجریش و میدان قدس مزین به نام مبارک حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) نصب و همچنین ۱۰ هزار متر ریسه نوری در ساختمان های منطقه، نواحی، میادین تجریش، نوبنیاد و…اجرا شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •