به گزارش دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ محمود لیائی در این نشست که جمعی از مدیران ستادی نیز حضور داشتند، گفت: «پست به دنبال تسهیل و تسریع دسترسی شهروندان به خدمات و سرویسها است.»
معاون وزیر ارتباطات افزود: «ایجاد باجه مجازی، سیستم نوبت دهی آنلاین و صدور گواهی کدپستی از جمله خدماتی است که میتواند در راستای تحول دیجیتال و هوشمند سازی پست، در بستر پیام رسان بله تعریف و ارایه شود.»
وی با اشاره به ظرفیت مناسب پیام رسانهای داخلی در تحقق هوشمندسازی شرکت ملی پست، گفت: «با توجه به افزایش روزشمار کاربران این پیام رسانها، آماده انعقاد تفاهم نامه و توسعه همکاری با آنها هسستیم.»
کاظم کیال، مدیر عامل مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات راهبر سداد فارس(بله) نیز در این نشست، ضمن تشریح قابلیتها و ظرفیتهای این پیام رسان داخلی در توسعه خدمات عمومی به شهروندان، گفت: «تجربه موفق امکان رهگیری مرسولات در این پیام رسان نشان داد زمینه توسعه همکاری و ارایه خدمات بیشتر پست در بله، وجود دارد.
امروز یکشنبه، هفتم مرداد به دلیل گرمای شدید، ادارات و سازمانهای دولتی در سراسر کشور تعطیل هستند. اما شرکت ملی پست به دلیل ضرورت در تامین نیاز مردم به ارسال و تحویل مرسولات، چه در بخشهای ستادی و اجرایی تعطیل نبوده و همچنان به خدمت رسانی مشغول است.»