×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 22 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استقبال چشمگیر بازدیدکنندگان از غرفه گهرزمین

به گزارش. “فرازنیوز” چهاردهمین همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ‌آهن ایران با هدف بررسی بازار و فرصت‌های پیش‌روی این حوزه به همراه دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی از روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت به مدت ۵ روز کار خود را در هتل المپیک تهران آغاز کرد.

در این رویداد شرکت‌های فعال حوزه معدن و صنایع معدنی با برپایی غرفه نسبت به ارائه دستاوردها و چشم‌انداز برنامه‌ای خود اقدام کردند. شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین نیز با هدف جذب بازارهای جدید، تعامل و تبادل دانش و تامین تجهیزات موردنیاز در این رویداد مهم حضور یافت که با استقبال ویژه بازدیدکنندگان روبه‌رو گردید.

شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین که برای افزایش حجم حفاری و بهره‌برداری از معدن، برنامه‌های جدی درارتقای زیرساخت‌ها و بهره‌وری در طول زنجیره تولید خود دنبال کرده است، در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی نسبت به ارائه دستاوردها و انتقال دانش فنی متخصصان ایرانی اقدام می‌کند.

تمرکز بر تحقیق و توسعه به منظور به روزرسانی فناوری‌ها و بهبود کیفیت و کارایی فرآیندهای معدنی، نشان از تعهد به پیشبرد بازار و تجارت معدنی در داخل و خارج از کشور دارد. استفاده از نوار نقاله در مسیر کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری در حوزه حمل‌ونقل و همچنین توسعه سیستم‌های انتقال در معدن نشان از تنظیمات نوآورانه و پیشگامانه‌ای دارد که این شرکت در فرآیندهای نفتی دنبال می‌کند.

غرفه D7_ D8_ D9 شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین در این نمایشگاه واقع در سالن هتل المپیک از ساعت ۹ لغایت ۱۷ به سبب عملکرد مطلوب در حوزه محیط زیست و همچنین اکتشاف و استخراج مورد استقبال چشمگیر بازدیدکنندگان و شرکت‌های فعال این حوزه و دانش‌بنیان‌های داخلی و خارجی قرار گرفته است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •