×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 18 خبر
اعلام برنامه های ویژه برای کودکان کار در اعیاد شعبانیه و استقبال از بهار

فراز نیوز : معاونت حمایت های اجتماعی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران برنامه های متنوعی را در اعیاد شعبانیه و استقبال از نوروز برای کودکان کار در نظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، دکتر پیمان ضیایی با اشاره به برنامه های ویژه این معاونت برای اعیاد شعبانیه و استقبال از نوروز ۱۴۰۲ گفت: با توجه به در پیش بودن ایام شاد سعی شده است تا برنامه های متنوعی با همکاری مراکز پویاشهر با عنوان بهار ایران با کودکان ایران برگزار شود.

◀️وی برخی از این اقدامات را بر شمرد و افزود: راه اندازی موکب در خیابان های انقلاب و ولیعصر و در شب میلاد امام زمان(عج)، موزه پارک پردیسان، دارآباد، شهربازی المهدی، مجموعه گردشگری برج آزادی تهران، باغ وحش ارم، پارک ارم و پخش فیلم سینمایی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از جمله ایران برنامه ها برای کودکان کار و بی بضاعت است.

◀️ضیایی از برگزاری اردوی راهیان نور خبر داد و افزود: اعزام ۱۰۰ نفر از کودکان کار به همراه خانواده به اردوی راهیان نور از جمله برنامه هایی است که در این ایام در نظر گرفته شده است.

◀️وی در پایان گفت: به مناسبت روز درختکاری تعدادی از کودکان کار و بی بضاعت در بوستان سرخه حصار اقدام به کاشت نهال خواهند کرد..

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •