×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25 خبر
ایستگاه‌ اتوبوس منطقه یک، سبز شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک،سید فرید مرتضوی سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک تهران گفت: منطقه یک دارای ۲۵۰ ایستگاه اتوبوس است که تاکنون بیش از ۴۵ درصد آنها با انجام عملیات نصب المان‌های مشبک طرح اسلیمی، نیمکت،صندلی، رنگ آمیزی و … بهسازی شده است.

او افزود: همچنین این منطقه دارای دو خط اتوبوس‌های تندرو است که از میدان تجریش و پایانه شهید علیرضا افشار به دیگر مقاصد حرکت می‌کنند و دارای ۱۱ ایستگاه در منطقه یک هستند که با توجه به ابعاد بزرگتر این ایستگاه‌ها و پذیرش تعداد بیشتر مسافر نسبت به سایر ایستگاه‌های اتوبوس، طرح ساماندهی المان‌های ترافیکی در آنها انجام و از این بین ایستگاه کاظمی در خیابان ولیعصر(عج) بهسازی شد.

مرتضوی تصریح کرد: نصب گلدان با گیاه پوششی و رونده، تبدیل شیشه‌ها به المان‌های مشبک طرح اسلیمی برای جلوگیری از نصب آگهی و ایمنی بیشتر، نصب نیمکت به جای صندلی و سطل های زباله خلاقانه از جمله اقدامات اجرایی در ایستگاه کاظمی بوده است.

او افزود: نصب المان های مشبک با طرح اسلیمی تاکنون در ۱۱۵ ایستگاه اتوبوس اجرا شده است و تلاش می‌شود تا پایان سال همه ایستگاه‌های اتوبوس بهسازی و ساماندهی شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •