×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : یکشنبه, ۶ آبان , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 27 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 23 خبر
بازدید مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان از شرکت پتروشیمی بوشهر

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی بوشهر، این سفر با هدف بازدید از پتروشیمی بوشهر و بررسی وضعیت پروژه‌های توسعه زنجیره ارزش این شرکت در صنعت پتروشیمی کشور انجام شد. سفر دکتر بازیار به عسلویه به عنوان اولین بازدید ایشان نشان دهنده عزم شرکت شستان برای ثمر دادن پروژه‌های توسعه‌ای این شرکت در صنعت ارزش‌آفرین پتروشیمی به شمار می‌رود.

پتروشیمی بوشهر؛ محور توسعه متوازن زنجیره ارزش پتروشیمی

پتروشیمی بوشهر به عنوان یکی از مهم‌ترین دارایی‌های شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان در منطقه پارس، در کنار شرکت‌های دیگری همچون پلیمر آریاساسول، پتروشیمی مرجان، مخازن سبز، دماوند انرژی و سپهر مکران، در کانون توجه افشار بازیار قرار دارد.فاز اول سایت صنعتی شرکت پتروشیمی بوشهر زنجیره متان را دراختیار داشته و فاز دوم که درحال تکمیل است، زنجیره اتان و محصولات مایع و جامد زنجیره اتیلن را تولید خواهد کرد. پتروشیمی بوشهر، پالایشگاه شیرین سازی گاز ترش و تنها دارنده زنجیره بالادست در صنعت پتروشیمی کشور است.

هدف اصلی این سفر، بازدید میدانی و بررسی آخرین وضعیت فاز دوم پتروشیمی بوشهر است که به عنوان بزرگترین پروژه در حال اجرای منطقه پارس شناخته می‌شود. این پروژه، نماد توسعه متوازن صنعت پتروشیمی و همچنین ايفا کننده نقش حیاتی در تأمین ارز کشور و نیازهای بازار در آینده نزدیک خواهد بود.

جلسه فنی و تخصصی مدیرعامل شرکت شستان با مدیران ارشد پتروشیمی بوشهر

در جریان این سفر، افشار بازیار اولین نشست فنی و تخصصی خود را با مدیران پتروشیمی بوشهر برگزار کرد. این جلسه، فرصتی مناسب برای سهامدار اصلی پتروشیمی بوشهر بود تا از نزدیک در جریان روند پیشرفت فاز ۲ این پتروشیمی قرار گیرند و راهکارهای بهبود عملکرد و همکاری‌های موثر را مورد بحث و بررسی قرار دهند.مصوبات این بازدید، مبنای جلسات فنی و کارشناسانی هستند که با هدف رفع این چالش‌ها، توسط معاونت امور شرکت‌های شستان خواهد بود.

تعهد سرپرست پتروشیمی بوشهر برای تسریع پیشرفت پروژه

در این جلسه کارشناسی، عبدالله عبادی؛ سرپرست پتروشیمی بوشهر، ضمن خوش‌آمدگویی به مهمانان از ایجاد دوباره‌ی فضای حمایتی توسط شرکت شستان و نگاه واقع‌گرایانه برای رفع چالش‌ها، ابراز خرسندی کرد و اعلام نمود که این فضای هم‌دلی و وفاق که در جریان بازدید و در طی جلسه بین شرکت شستان و پتروشیمی بوشهر شکل گرفته با تعهد و تخصص همکارانم در این شرکت، مسیر امیدآفرینی و تکمیل پروژه‌های فاز دوم را هموار و سهامداران و ذینفعان را به بهره بردن از مواهب پتروشیمی بوشهر نزدیک خواهد نمود.

حمایت مدیرعامل شرکت شستان برای تکمیل فاز دوم بوشهر

افشار بازیار؛ مدیرعامل شرمت سرمایه گذاری تجاری شستان در پایان این بازدید میدانی و جلسه فنی و تخصصی برگزار شده، تکمیل زنجیره ارزش در فاز دوم پتروشیمی بوشهر را اولویت اصلی شرکت شستان در دوره جدید و حمایت همه جانبه خود را نيز برای انجام اقدامات لازم، اعلام کرد.وی وظیفه بررسی راهکارهای ارائه شده توسط مدیران ارشد پتروشیمی بوشهر را به معاونت امور شرکت‌های شستان سپرد و تاکید کرد: نتیجه این بررسی‌ها بزودی در سرعت بخشیدن به انجام مراحل تکمیل و راه‌اندازی تمام واحدهای فاز دوم پتروشیمی بوشهر نمایان می‌گردد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •