×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25 خبر
باید با تفکر دانش بنیان همراه شویم

فراز نیوز : همایش “کار، تلاش و عزت” در راستای قدردانی از زحمات تلاشگران و کارگران شهری، عصر یکشنبه ۲۴ اردیبهشت با حمایت سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، محمود انصاری سرپرست معاونت کارآفرینی و توانمند سازی در جریان همایش “کار، تلاش و عزت” با اشاره به راه اندازی شرکت آچاره برای به کارگیری بهینه از استعدادهای گوناگون کارگری گفت: هم برای من و شاید برای شما پیش آمده باشد که روزی از لحاظ مالی مشکل داشته و با دست خالی به خانه برویم اما حالا جای تشکر دارد که ساز و کاری برای کارگران ایجاد شده که فعالیت شان بیشتر شود و رزق و روزی حلال سر خانه ببرند.

🔻وی افزود:در سال های قبل سامانه های کارگری با تم فصلی وجود داشت که شهرداری تا حدودی آنها را ساماندهی می کرد اما لزوم ورود به عرصه های نوین در این زمینه احساس می شد تا اینکه چند سال قبل با آچاره بر اساس سبک جدید زندگی وارد مذاکره شدیم. لازم است با تفکرات دانش بیان و نو شدن و به روز رسانی خدمات همراه شویم. پس ما سازمان های دولتی اگر دستی از این گونه نهادها و شرکت های خصوص نگیریم حداقل کنارشان باشیم و مشکل ایجاد نکنیم.

🔻انصاری ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ قصد داریم این مراکز را بیشتر کنیم. کسب و کارهایی که کانون و صنفی ندارند را خدمات می دهیم و کمک می کنیم صاحب صنف شده و درآمد پایدار داشته باشند.

🔻گفتنی است در این برنامه که به مناسبت هفته جهانی کار و کارگر، توسط سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، شهرداری منطقه ۱۱ و شرکت آچاره در مجتمع فرهنگی حضرت ولی عصر(عج) برگزار شد و مهران امام مدیرعامل شرکت آچاره نیز به ایراد سخنرانی پرداخت. در ادامه کارگران برتر این شرکت ضمن بیان تجربیات خود در زمینه استفاده از شرکت های دانش بنیان، مورد تقدیر و تشکر واقع شدند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •