×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25 خبر
با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی؛ ثبت رکورد رالی خانوادگی ۵۰۰ خودرویی در تهران

فراز نیوز : بزرگترین رالی گردشگری خانوادگی شهری با شرکت بیش از ۵۰۰ دستگاه خودرو با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در تهران برگزار شد.

به گزارش فراز نیوز ، این رویداد، امروز جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ با حضور بیش از ۱۵۰۰ نفر از خانواده های تهرانی از محل بوستان ولایت تهران و از سوی ستاد جشنواره آرمان و سازمان ورزش شهرداری تهران با مشارکت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استارت خورد.

شرکت کنندگان در این رالی بزرگ خانوادگی در حضور نمایندگان گینس، در دو مسیر شرق و غرب تهران که به باغ پرندگان و دریاچه خلیج فارس در منطقه چیتگر ختم می شود، به رقابت در زمینه رعایت اصول صحیح رانندگی ایمن، توجه به علائم راهنمایی و رانندگی، رعایت حق تقدم و قوانین در مسیرهای شهری و … پرداختند.

مراسم اختتامیه این رویداد بزرگ هفته آینده برگزار و برگزیدگان بر اساس کمترین امتیاز منفی ثبت شده در ایستگاه های کنترل، از سوی گروه داوران مسابقه معرفی و جوایزی به آنان اهدا خواهد شد.

علاقه مندان به شرکت در فعالیت های اتومبیلرانی و آگاهی از برگزاری رویدادها، می توانند به پایگاه اطلاع رسانی کانون جهانگردی واتومبیلرانی به نشانی www.taci.ir مراجعه کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •