×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 22 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری دومین دوره آموزشی آشنایی با عملکرد سیستم های کنترل هوشمند

به گزارش. “فرازنیوز” امید مکتبدار” رئیس اداره مدیریت انرژی این اداره کل با اشاره به نقش سیستم های هوشمند در بهینه سازی و تاثیر به سزای آنها در جلوگیری از هدر رفت آب و انرژی گفت: دوره آموزشی جهت جلوگیری از فرسودگي تجهيزات ، قطعات وهمچنين صرفه جويي در هزينه هاي مربوطه و اهميت بهره برداري صحيح از موتورخانه ها و سيستم هاي هوشمند نصب شده در آن ها با هدف دانش افزايي مديران وكارشناسان ادارات محيط زيست مناطق ۲۲ گانه برگزار گردید.

وی در ادامه افزود: این دوره آموزشی به مدت ۱۶ ساعت در سوله بحران بزرگراه کردستان با همکاری شرکت پیشران انرژی برگزارشد که در این دوره مبانی اصول سیستم های کنترل هوشمند موتورخانه ساختمان و نحوه نگهداشت صحیح آنها به کارشناسان و مدیران محیط زیست وهمچنین پرسنل واحد تاسیسات آموزش داده شد.

در پایان مکتبدار یادآورشد؛ اداره کل محیط زیست وتوسعه پایدار متولی طرح اصلاح الگوی مصرف انرژی ومنابع در شهرداری تهران از سال۱۳۸۸ تاکنون می باشد و بر اساس مصوبه الزام شهرداری به اجرای برنامه اصلاح الگوی مصرف و دستورالعمل اجرای “بهينه سازي مصرف آب، برق و گاز در ساختمانهاي شهرداري تهران”، به عنوان متولي و ناظرعالي اجراي پروژه بهينه‌سازي مصرف حامل­هاي انرژي و آب در شهرداري تهران به صورت ویژه ایی فعالیت می کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •