×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 22 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 33 خبر
برگزاری نشست اتحادیه قطارهای شهری کشور به میزبانی مترو تهران

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، دکتر رضا محمدنژاد مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در ابتدای جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت از جمله شهید سید حسن نصرالله و سردار سرلشکر نیلفروشان به مدیران عامل و اعضای اتحادیه شرکت‌های قطار شهری کشور خوش آمد گفت.
وی گزارشی از رکورد بی‌سابقه متروی تهران در خدمات‌رسانی ارائه داد و گفت: رکورد حداقل سرفاصله زمانی اعزام قطارها در روز جمعه ۱۳ مهر به منظور خدمات‌رسانی بهتر به مسافران در خط یک شکسته شد.
در ادامه جلسه، فرود لطفی معاون طرح و برنامه شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گزارشی از وضعیت جاری این شرکت ارائه و برخی از شاخص‌های متروی تهران را با متروهای جهان مقایسه کرد.
سپس تبادل نظر میان مدیران عامل متروهای کشور صورت گرفت و مسائل مربوط به قطارهای شهری، از جمله جمع‌بندی اوراق مشارکت سال ۱۴۰۳ با توجه به چالش‌های پیش رو، تأمین تجهیزات و محدودیت‌های خرید قطعات از کشورهای خارجی، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و راهکارهای مختلف برای تسهیل این روند نیز بررسی شد.
اعضای اتحادیه همچنین درباره ساختار سازمانی اتحادیه، انتخاب رئیس، اهمیت تشکیل کارگروه‌های تخصصی و تبادل اطلاعات تخصصی در این اتحادیه به گفتگو پرداختند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •