×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بیمه پارسیان؛ پیشتاز طرح‌های نوین بیمه‌های زندگی

به گزارش  “فرازنیوز”   اهمیت حق بیمه تولیدی و رشد آن در بازار بیمه نشان از توجه و توانایی شرکت‌ها در این صنعت است. افزایش ۵۹ درصدی در حجم حق بیمه تولیدی در یک سال نشان از توانایی رقابتی صنعت بیمه در کشور است.

ثبات و تداوم، همواره اصول مهم برای هر شرکتی است و توانایی بیمه پارسیان در حفظ حضور پایدار و رشد مداوم، موجب شناخته شدن این شرکت به عنوان یکی از پیشروهای صنعت بیمه می‌شود. علاوه بر این، فعالیت بیمه پارسیان در حوزه‌های حساس همچون بیمه

نفت و انرژی نشان از تعهد و توانمندی این شرکت در پشتیبانی از صنایع بخصوصی است.

بر اساس گزارش منتشر شده از عملکرد ۱۲ ماهه بازار بیمه کشور در سال ۱۴۰۲ از سوی بیمه مرکزی، حجم کل حق بیمه تولیدی در این سال مبلغ ۲۷۹ همت (هزار میلیارد تومان) بود که در قیاس با مدت مشابه در سال گذشته آن به میزان ۵۹ درصد افزایش داشته است.

حق بیمه تولیدی؛ مبالغ بیمه‌نامه‌هایی است که طی دوره مورد بررسی توسط موسسات بیمه صادر شده است. این مبالغ در بیمه‌های غیرزندگی بر مبنای حق بیمه صادره و در بیمه‌های زندگی بر مبنای حق بیمه‌های وصولی دریافتی لحاظ و شاخص آن بر اساس شرکت‌های بیمه و یا رشته‌های بیمه لحاظ می‌شود.

بیمه پارسیان در سالی که گذشت بالاترین میزان رشد درآمد از محل فروش حق بیمه تولیدی را طی ۴ سال اخیر به ثبت رساند و با رشد فروش ۵۸ درصدی توانست به حق بیمه تولیدی ۱۲۳ هزار میلیارد ریالی دست پیدا کند که انتظار می رود این روند رشد در سال ۱۴۰۳ نیز با درصد رشدی بالاتر ادامه داشته باشد.

بیمه پارسیان در سال ۱۴۰۲ نه تنها توانست سهم نسبتا قابل قبولی از حق بیمه تولیدی صنعت بیمه کشور در مقایسه با سایر شرکت های خصوص بیمه گر را به دست بگیرد که در بیستمین سالگرد تاسیس خود نیز در بازار سرمایه خوش درخشید.

طرح ستاره دنباله‌دار بیمه پارسیان همان برگ برنده مشکلات غیرمترقبه در تامین رفاه و آسایش فرزندان جامعه ایرانی است که در سال گذشته به عنوان یک محصول جدید در حوزه بیمه‌های زندگی پارسیان رونمایی شده است.

بیمه پارسیان با معرفی طرح “ستاره دنباله‌دار” برای کودکان، اقدامی نوآورانه برای حفظ و آینده‌نگری اقتصادی فرزندان ایرانی دارد. این طرح خاص با ویژگی‌های جذاب و مزایای فراوان، فرصتی مناسب برای تعلیم و ترویج فرهنگ بیمه و حفظ سرمایه در برابر مخاطرات آینده فراهم می‌سازد.

از مزایای این طرح می توان به تخفیف ویژه در هزینه‌های اداری و بیمه‌گری، سودآوری تضمینی و قطعی، امکان شروع با سرمایه کم، نقدشوندگی بالا، امنیت و شفافیت در سرمایه‌گذاری و حفظ سرمایه در برابر تورم و معافیت مالیاتی اشاره کرد.

در طرح”ستاره دنباله دار پارسیان”، والدین می‌توانند از کودکی و با سرمایه‌گذاری کوچک و محدود برای آینده کودکان خود را بیمه‌ی نمایند تا آنان را در برابر نیازهای مالی آینده‌شان، از جمله اشتغال، ازدواج، مسکن و خودرو محافظت و دغدغه‌های آینده شان را کاهش دهند.

طرح لیام زندگی بیمه پارسیان دیگر محصولی بود که در سال گذشته توسط این شرکت به بازار عرضه شد.این طرح، ارایه خدمات متمایز و پشتوانه مالی مناسب را فراهم می‌کند، تا اعضای خانواده بتوانند در طول مدت بیمه نامه از رفاه بیشتری برخوردار شوند. طرح لیام زندگی پارسیان در دو سطح عادی و ویژه ارایه می‌شود و با کاهش حق بیمه تا ۳۵ درصد، انواع بیمه‌های درمان تکمیلی را عرضه می‌کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •