×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 22 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تحقق برنامه های ابلاغی حوزه راهبرد نسبت به سال گذشته در استان ها افزایش یافته است

به گزارش. “فرازنیوز” مهندس شکوری در نشست هم اندیشی و تقدیر از فعالان عرصه ارتباطات که با حضور مدیر عامل و اعضای هیات مدیره معاونین ومدیران ارشد ستادی شرکت و به صورت ارتباط ویدیو کنفرانس با مخابرات مناطق سراسر کشور برگزار شد ، مناطق برتر در ارزیابی عملکرد مناطق را به ترتیب ، خراسان شمالی ، سمنان ، البرز ،اردبیل چهارمحال و بختیاری اعلام کرد و گفت : برای سال جدید نیازمند سطح جدیدی از فعالیت هستیم با توجه به پروانه ی صادر شده در حوزه رقابتی جدید این اتفاق افتاده است.

و ی با بیان اینکه در بین مناطق پایش وارزیابی فعالیت ها به وِیژه در توسعه شبکه دسترسی فیبر نوری بر طبق طرح های ابلاغی وزارت ارتباطات افزایش یافته است،اظهار داشت : این برنامه باتوجه به ورود سایر بازیگران و ایجاد فضای رقابتی در نیمه دوم امسال دسترسی FTTH امتیاز بیشتری به ویژه در فروش فیبر نوری برا ی استان ها به ارمغان خواهد آورد.

وی با تشریح منابع ارزیابی امسال و ارکان آن گفت: ارزیابی امسال با حداقل تفاوت نسبت به سال گذشته طرح ریزی شده وبر این اساس شاخص ها با اولویت های شرکت ازجمله رشد درآمد عملیاتی نسبت به سال گذشته و تحقق برنامه، در نظر گرفته شده است .

یوسف شکوری گفت: معاون راهبرد و توسعه کسب وکار گفت: چهارمحال و بختیاری ، اردبیل، البرز، سمنان و خراسان شمالی رتبه ی اول را در سه سطح تعریف شده مخابرات مناطق کشور بدست آورده اند.

وی تحقق پروژه‌های کلیدی شبکه، برنامه دایری خدمات، رویکردها و راهکارهای خلاقانه ، آرپوی دیتای تجاری ، پروژه های کلیدی فناوری ورضایت مشتریان را برخی از دلایل مهم برای انتخاب رتبه برتر مناطق عنوان کرد .

مهندس شکوری با اشاره به انتخاب برترین ها درطرح نجما، مولدسازی، Connection و پرسنلی گفت : Connection (اتصال سرویس تانوما)( البرز) ، مولدسازی دارایی های غیر جاری(چهارمحال و بختیاری ) ، طرح نجما(توسعه شبکه دسترسی نوری) ( گیلان ) و نسبت هزینه پرسنلی به درآمد عملیاتی (سیستان و بلوچستان)از شاخص های در نظر گرفته شده در این زمینه است .

وی با اشاره به اینکه رتبه مناطق در شاخص های مدل ارزیابی در دسته های :عملکرد مالی و بهره وری ،مطالبات و تعهدات ،تجاری و فروش پروژه ، خلاقیت، نوآوری و هوش تجاری ارزیابی ستادی ودرشاخص های درآمد عملیاتی ، حاشیه سود عملیاتی ( عملکرد – رشد ) ، سود عملیاتی ( تحقق )هزینه عملیاتی (رشد و تحقق) – هزینه عملیاتی به درآمد عملیاتی (عملکرد) ، درآمد کل به دارایی ها نسبت واریزی وجه نقد به درآمد کل (منهای فروش ملک)بوده است افزود : درصد مطالبات وصول نشده کل ، نسبت وصولی جاری از صدوری دوره دیتای تجاری و اپراتوری ، نسبت وصولی جاری از صدوری دوره تلفن ثابت و باند پهن ، درصد کاهش حسابهای دریافتنی ، آرپو خدمات باند پهن ، آرپو دیتای تجاری نیز برخی دیگر از این شاخص است که با رویکردها و راهکارهای نوآورانه ، خدمات و محصولات نوآورانه و نتایج خارق العاده و ویژه ارزیابی معاونت ها و ادارات کل ستادی صورت گرفته است .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •