×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25 خبر
تعمیرات اساسی نخستین دکل حفاری خشکی شرکت در سال جاری کلید خورد

فراز نیوز : مدیر بازسازی و نوسازی دستگاه ها و تجهیزات حفاری شرکت ملی حفاری ایران از آغاز عملیات اجرایی بازسازی و تعمیرات اساسی (اورهال) نخستین دکل حفاری خشکی شرکت در سال جاری خبر داد.

به گزارش فراز نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، سردار اسدالهی روز سه شنبه (۳۰ خردادماه ۱۴۰۲) در این باره گفت: بازسازی، نوسازی و روز آمد نمودن دستگاه های حفاری از اولویت های برنامه های راهبردی شرکت است که در راستای ارتقای کیفی ناوگان و در نتیجه استفاده بهینه از تجهیزات صورت می پذیرد.

وی به بازسازی و راه اندازی دستگاه های حفاری ۲۰، ۴۳، ۴۸، ۶۱، ۶۵ و ۶۷ فتح در سال گذشته که در ردیف دکل های تمام برقی به شمار می آیند، اشاره کرد و افزود: دکل حفاری ۴۲ فتح اولین دستگاهی است که بازسازی و نوسازی آن در سال ۱۴۰۲ در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون مراحل اجرایی بازسازی و اورهال آن آغاز شده است و روند بازسازی دستگاه های حفاری در سال جاری استمرار خواهد داشت.

اسدالهی اظهار کرد: براساس اطلاعات مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت این دستگاه حفاری خشکی با توان دو هزار اسب بخار در سال ۱۳۷۸ به ناوگان شرکت پیوست و حفر و تکمیل ۸۴ حلقه چاه نفت وگاز به متراژ ۸۳ هزار و ۲۸۴ متر را در کارنامه دارد.

مدیر بازسازی و نوسازی دستگاه ها و تجهیزات حفاری شرکت ملی حفاری ایران گفت: دکل ۴۲ فتح از سال ۱۳۸۶ تا قبل از انتقال به سایت بازسازی دستگاه‌های حفاری شرکت در اهواز در جزیزه خارگ استقرار داشته و از مجموع چاه های حفر شده با کاربست این دکل ۶۵ حلقه مربوط به این منطقه عملیاتی است که با توجه به شرایط اقلیمی حجم عملیات تعمیراتی و نوسازی این دستگاه، سنگین تر از دکل های مشابه می باشد.

سایت بازسازی دستگاه های حفاری شرکت ملی حفاری ایران ، بزرگترین سایت تعمیرات اساسی دکل ها و تجهیزات حفاری در کشور است که در طرح مرکزیت شرکت در منطقه سِدِین در حومه کلانشهر اهواز واقع گردیده و دارای سه سوله در ابعاد ۴۰ در ۲۰ و ۵۰ در ۲۴ و ۴۵ در ۴۵ مترمربع با ارتفاع ۸ و ۱۰ متر است که به سندبلاست ، رنگ‌آمیزی و بازسازی دکل اختصاص دارند.

بازسازی و نوسازی کامل دستگاه‌های حفاری شامل سازه، مخازن سیال، مخازن آب، تجهیزات مکانیک شامل دراورکس، پمپ‌های سیال، سیستم بالابری و موتورهای دیزل و تجهیزات برقی شامل تراکشن موتورها، الکتروموتورها، ژنراتورها و اتاق کنترل برق (SCR) و تجهیزات الکترونیک و ابزار دقیق می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •