×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25 خبر
تمهیدات شهرداری تهران بمناسبت چهل و پنجمین سالگرپیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران

به گزارش. “فرازنیوز” حسین نظری با اعلام این مطلب، گفت: بمناسبت برگزاری باشکوه مراسم دهه مبارک فجر در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران هماهنگی های همه جانبه ای با معاونت ها، مناطق ۲۲گانه، سازمانهای تابعه حوزه معاونت خدمات شهری انجام شده است.

✅ اجرای نورافشانی در میادین شاخص پایتخت نظری در ادامه به تشریح اهم اقدامات این معاونت پرداخت و گفت: رسیدگی و بهبود نگهداشت شهر خصوصا در طول مسیرهای راهپیمایی، شستشوی کلیه المانهای شهری، رنگ آمیزی جداول و نرده ها و المانهای ترافیکی، فضاسازی در سطح شهر توسط سازمان زیباسازی و مناطق ۲۲گانه به وسیله نصب ریسه های الوان و پرچمی و توجه ویژه به استفاده از پرچم جمهوری اسلامی ایران بعنوان نماد ملی، نصب ۱۰۰تخته نما پرچم بر روی ساختمان های شاخص، تهیه و توزیع پرچم دستی ایران، اجرای ویدئومپینگ بر روی برج آزادی، اجرای نورافشانی در میادین شاخص در شامگاه ۲۱ بهمن و…از اهم اقدامات این معاونت می باشد.

✅ استقرار تیم های عملیاتی سازمان آتش نشانی در طول مسیرهای راهپیمایی

نظری در ادامه افزود: بازدیدهای ایمنی و شناسایی و رفع خطر از نقاط حادثه ساز در قبل از مراسم و همچنین استقرار تیم های عملیاتی شامل نیروهای آتش نشان، خودروهای سبک و سنگین، موتورسیکلت و… در طول مسیر راهپیمایی توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران صورت خواهد گرفت.

به گفته نظری آمادگی و پیش بینی اقدامات گسترده ای نیز توسط سازمان بهشت زهرا (س) در خصوص برگزاری مراسم ۱۲بهمن در مرقد حضرت امام خمینی (ره) و جایگاه جلوس انجام شده است.

معاون شهردار تهران به گلباران مراسم های ۱۲ و ۲۲بهمن اشاره کرد و گفت: تامین شاخه گل جهت گلباران مراسم های ۱۲بهمن (۱۰۰،۰۰۰ شاخه) و ۲۲بهمن(۱۲۰،۰۰۰ شاخه) و مراسم میهمانی لاله ها توسط سازمان بوستانها و فضای سبز پیش بینی شده است.

✅ پاکیزه سازی و آماده سازی مسیرهای راهپیمایی قبل، حین و پس از مراسم

او به پشتیبانی از مناطق درگیر به منظور پاکیزه سازی و آماده سازی طول مسیرهای راهپیمایی در قبل، حین و بعد از مراسم توسط سازمان مدیریت پسماند پرداخت و گفت: نیروها و عوامل کارگری جهت حفظ و پاکیزگی طول مسیر راهپیمایی در قبل، حین و پس از مراسم مستقر و به خدمات رسانی خواهند پرداخت. همچنین شرکت شهربان نیز برای حفظ انضباط اجتماعی در طول مسیر راهپیمایی اکیپ های خودرویی و موتورسوار را به همراه نیروی اجرایی در طول مسیرهای راهپیمایی مستقر خواهد کرد.

نظری به دیگر اقدامات این معاونت اشاره کرد و گفت: پخش تکبیر در شامگاه ۲۱بهمن در کلیه اماکن شهرداری تهران، کاشت درخت، درختچه و نشاء در مسیرهای راهپیمایی و آماده سازی بوستانهای واقع در مسیرهای راهپیمایی، گل آرایی جایگاه، رنگ آمیزی کلیه المانهای میدان آزادی و … نیز از جمله اقدامات این معاونت برای برگزاری مراسم دهه مبارک فجر می باشد ir/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •