
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بینالملل بیمه مرکزی، رئیس مرکز بازرسی وزارت اقتصاد در این آیین با قدردانی از تلاش متولیان، سیاستگذاران و فعالان اقتصادی کشور به تشریح شاخصهای گزینش دستگاههای برتر پرداخت و اظهار داشت: فرایند ارزیابی با سه محور رضایتمندی مردم، بهرهوری و عدالت انجام شد که با شاخصهای متنوع مورد ارزیابی قرار گرفت.
غلامرضا عباسی در همین راستا افزود: در ارزیابی دستگاه ها علاوه بر امتیاز سالانه، موضوع میزان رشد عملکرد دستگاه نسبت به سنوات گذشته نیز دخیل بوده است.
گفتنی است در پایان این نشست که با حضور دکتر عبدالناصر همتی _ وزیر امور اقتصادی و دارایی، معاونان، رؤسای سازمانهای تابعه، قائممقام رئیس کل بیمه مرکزی، مدیرکل بازرسی، حسابرسی داخلی و مبارزه با پولشویی و تنی چند از مدیران و مسئولان ارشد صنعت بیمه برگزار شد از عملکرد و فعالیتهای دستگاههای مختلف تحت نظر وزارت امور اقتصادی و دارایی تقدیر بعمل آمد.