
بیمه دی با تمرکز بر نوآوری، بهبود مستمر خدمات و پاسخگویی به نیازهای متنوع بیمهگزاران، همواره در مسیر رشد و توسعه گام برداشته است.
در این رهرو و با انتصاب مدیرعامل جدید در این شرکت، گامهای مؤثری در جهت تقویت جایگاه خود در صنعت بیمه برداشته شده است و بیمه دی توانسته با تمرکز بر فرهنگسازی بیمهای و اجرای کمپینهای حساب شده عملیاتی با پیوست رسانهای و رویکرد تبلیغاتی، نقش بسزایی در ارتقای آگاهی عمومی نسبت به خدمات بیمهای ایفا کرده است.
در ارتباط با تقویت پشتوانههای مالی، تأکید بر همافزایی میان بیمه دی و سایر شرکای تجاری از جمله بنياد شهيد و امور ايثارگران و بانک دی، تشکیل کمیته تعامل بین این نهادها و استفاده از ظرفیتهای مشترک، نشاندهنده رویکرد استراتژیک در توسعه خدمات مالی و بیمهای است.
در جدیدترین رویکرد ارایه خدمت ارزشآفرین، بیمه دی کمپین جدیدی را با عنوان “دیآسا” از امروز ۴ اسفند آغاز میکند. این کمپین که با هدف ارائه خدمات امدادی رایگان در سراسر کشور به دارندگان بیمهنامه بدنه خودرو در اسفند ماه سال جاری بدون دريافت حق بيمه اضافي و كاملا رايگان به اجرا درآمده است، نشان از تعهد عمیق بیمه دی به ارتقای کیفیت خدمات و ارزشآفرینی برای مشتریان دارد.
بیمهگزاران بدنه این شرکت از امروز جهت دریافت خدمات امداد خودرویی رایگان میتوانند با شمارگیری ۱۶۷۱ -مرکز تماس این شرکت- در هر کجای ایران ۲۰ خدمت ویژه در این برنامه نوروزی را دریافت کنند.
https://faraaznews.ir/?p=160466