×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25 خبر
دکتر احمدی صدر سخنران شصت و دومین نشست “شنبه های روانشناسی”

فراز نیوز : دکتر احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در شصت و دومین نشست “شنبه های روانشناسی” سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، دکتر احمدی صدر به عنوان مهمان ویژه، در این نشست که با موضوع آشنایی با رویکرد نمایش درمانی معناگرا برگزار می شود، سخنرانی می کند.

🔻علاوه بر دکتر احمدی صدر، در این نشست شاهد سخنرانی دکتر رضا پورحسین روانشناس و رئیس دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران، دکتر سید حسن موسوی چلک رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران و دکتر میرکمال میرنصیری مشاور و مبدع نمایش درمانی معناگرا نیز خواهیم بود و دکتر حسن عماری روانشناس و مدیر گروه روانشناسی خانه اندیشمندان علوم انسانی، دبیر این نشست خواهد بود.

همچنین فیلم هایی با موضوع کاربرد رویکرد نمایش درمانی معناگرا در توانمندسازی معلولین و آسیب دیدگان اجتماعی اکران خواهد شد.

🔻گفتنی است شصت و دومین نشست “شنبه های روان شناسی” عصر شنبه هفدهم تیرماه از ساعت ۱۷ در سالن حافظ خانه اندیشمندان علوم انسانی واقع در خیابان استاد نجات الهی نبش ورشو برگزار می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •