×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : سه شنبه, ۲۷ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 17 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دکتر احمدی صدر یادآور شد: جشن بزرگ امام رضایی ها، خاطره فراموش نشدنی تهرانی ها

فراز نیوز : با وجود اینکه چند هفته ای از برگزاری جشن بزرگ دهه کرامت و امام رضایی‌ها در میدان خراسان تهران می‌گذرد اما هنوز که هنوز است عاشقان این امام بزرگوار درباره جشن به یاد ماندنی (مهر خواهر برادری) حرف می زنند. در این میان شنیدن صحبت های دکتر احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در خصوص برگزاری جشن بزرگ امام رضایی ها خالی از لطف نیست.

به گزارش فراز نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران احمدی صدر در این خصوص گفت: همزمان با میلاد با سعادت حضرت امام رضا علیه السلام، سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران برنامه های ویژه ای را در جشن بزرگ امام رضایی ها (مهر خواهر برادری) تدارک دیده بود که یکی از مهمترین آنها برگزاری مراسم بدرقه ۹۰ کودک تحت پوشش مراکز پویاشهر این سازمان برای عزیمت به بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا علیه السلام بود.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی ادامه داد:در این مراسم دکتر توکلی زاده معاون محترم امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و تنی چند از مدیران ارشد شهری و همچنین شمار زیادی از شهروندان تهرانی حضور داشتند که کودکان تحت پوشش مرکز پویا شهر با عبور از طاق گل و بوسیدن قرآن کریم که برای بدرقه آنها تدارک دیده شده بود مهیای سفر به مشهد مقدس شدند.

دکتر احمدی صدر همچنین گفت:علاوه بر برگزاری مراسم بدرقه ۹۰ کودک از مراکز پویا شهر، سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی با همکاری و مشارکت خیرین و گروه های جهادی، چندین موکب در مسیر تردد شهروندان به سمت میدان خراسان، محل برگزاری جشن بزرگ امام رضایی ها آماده کرده بود که انجام فعالیت های فرهنگی و همچنین پذیرایی از شهروندان حاضر در جشن، از جمله اقداماتی بود که توسط پرسنل خدوم سازمان در این موکب ها صورت گرفت.

احمدی صدر در پایان گفت: به اعتقاد من برگزاری چنین جشن باشکوهی در سطح کلانشهر تهران کمتر سابقه داشته و بسیار خرسندیم که میلاد با سعادت امام رضا(ع) فرصتی ایجاد کرد تا شهروندان عزیز پایتخت شبی خوب و یادماندنی را در جشن امام رضایی ها پشت سر بگذارند.

برخی از اقدامات انجام شده در دهه کرامت رضوی توسط سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی به شرح زیر است:

برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت روز دختر برای کودکان کار و خیابان دختر کلانشهر تهران در ۳۴ مرکز پویا شهر در مسیر فرهنگ سازی و بازآموزی مفاهیم اجتماعی و فرهنگی.

اهتزاز پرچم ضریح متبرک حضرت امام رضا علیه السلام در مراکز یاور شهر سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی به منظور ارتقاء سطح معنوی و ترویج فرهنگ تمسک به اهل بیت برای آسیب دیدگان اجتماعی

برگزاری جشن های ویژه دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت امام رضا علیه السلام در مراکز یاور شهر باحضور مددجویان و آسیب دیدگان اجتماعی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •