×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دکتر اسلام‌پناه در جمع جامعه ممیزی و بازرسی ایران بر ارتقای شفافیت به صورت دائم و مستمر تاکید کرد

فراز نیوز : اعضای جامعه ممیزی و بازرسی ایران عصر شنبه ۲۷ خرداد، با حضور در سازمان ملی استاندارد ایران با رئیس و دیگر مسئولان این سازمان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش فراز نیوز ، دکتر مهدی اسلام‌پناه، رییس سازمان ملی استاندارد ایران در این دیدار، نظامات کیفیت، اعتباربخشی و تایید صلاحیت را گریزناپذیر دانست و گفت: تایید صلاحیت و اعتباربخشی باید به عنوان مطالبه بخش خصوصی همواره مطرح باشد.

دکتر اسلام پناه، جامعه ممیزی و بازرسی ایران را بازوی مرکز ملی تایید صلاحیت ایران دانست و اظهار داشت: بخش خصوصی در کنار مرکز ملی تایید صلاحیت ایران می تواند نظام بازرسی را در کشور توسعه دهد.

دبیر شورای‌عالی استاندارد با بیان اینکه مشارکت جامعه ممیزی با ۳۰ هزار کارشناسان فنی نخبه، فرصتی مغتنم در پياده سازی برنامه های مرکز ملی تایید صلاحیت ایران برشمرد و خاطر نشان کرد: کارگزاران امروز سازمان ملی استاندارد ایران با درجه علمی بالا و حداقل دو مقطع علمی بالاتر از مسئولان این سازمان تا پیش از این دوره فرصتی برد- برد را برای همکاران بخش خصوصی ایجاد کرده است.

دکتر اسلام پناه با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد ایران با رویکردی تحولی قائل به تعامل و همکاری منسجم با سایر انجمن ها و تشکل ها است، افزود: در این مسیر توقع ما ارتقای شفافیت به صورت دائم، پیوسته و مستمر است.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، قدرت، جسارت و شفافیت را در انجام ممیزی و بازرسی ضروری دانست و گفت: این جامعه، تضمین دهنده کیفیت در جامعه است بنابراین لازم است با قدرت در این مسیر پیش روید.

دبیر شورای‌عالی استاندارد با تاکید بر شفافیت یادآور شد: جایی که نفع مردم درمیان است سکوت نکنید و شجاعانه در دفاع از حقوق مردم ایستادگی کنید.

دکتر اسلام‌پناه، نشان ملی استاندارد ایران را دارای اعتبار و اعتماد دانست و گفت: نظامات ارزیابی، به عنوان تضمین کننده کیفیت کالا و خدمات برای مردم، کاملاً حرفه ای عمل کرده و از اعتبار این نشان حفاظت کنند.

دکتر اسلام‌پناه در این جمع بر آگاه سازی مصرف کننده نقش اثربخش نظام تایید صلاحیت ایران و فعالیت های آن تأکید کرد و گفت: در مسیر نوآوری، توسعه ارتباطات بین الملل ، ارزیابی همترازی با مرکز ملی تایید صلاحیت ایران همراه باشید.

اعضای جامعه ممیزی و بازرسی ایران، در این نشست، افزایش سرعت رسیدگی به مشکلات شرکت‌ها، حرکت نظامات ارزیابی در بخش نظام تایید صلاحیت و جایزه کیفیت جهان اسلام، مبارزه با فساد و فساد ستیزی و ارائه بسته تحولی بهار خدمت را از دستاوردهای دوره تحولی سازمان ملی استاندارد ایران دانستند.

جامعه میزی و بازرسی ایران با ۳۰ هزار کارشناس فنی و نخبه و ۲۰۰ شرکت بازرسی سورویانس، شرکت بازرسی ملی و استانی و شرکتهای بازرسی تایید صلاحيت شده، آمادگی خود را برای همکاری با این سازمان اعلام کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •