×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : پنج شنبه, ۵ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 26 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
دیدار جمعی از ایثارگران ایمیدرو با مهندس آقاجانلو

مهندس محمد آقاجانلو که امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس سخن می گفت، ابتدا با گرامی داشت یاد شهدای گرانقدر و ایثارگری های رزمندگان اسلام، یادآور شد: همانطور که در هشت سال دفاع مقدس شاهد ازخودگذشتگی های عزیزان ایران زمین بودیم امروزه با توجه به تغییر شکل جنگ، همچنان به افزایش حضور انسان هایی نیاز داریم که دل در گرو این آب و خاک دارند و برای اعتلای آن آبروی خود را به میان گذاشته است.

وی افزود: ساختن و توسعه کشور در این حوزه با مشارکت همه اهالی معدن و صنایع معدنی میسر است و باید بتوان با استفاده از نظرات مختلف، گلوگاه های توسعه را شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام کرد.

آقاجانلو ادامه داد: حوزه هایی همچون آموزش، پژوهش و فناوری، افزایش صادرات و تامین ارز، اکتشاف و فراوری و توسعه زیرساخت ها به نیروی انسانی متبحر و کارآزموده نیاز دارد و به همین سبب باید تربیت نیروی متخصص را در اولویت های کاری قرار دهیم.

سرپرست ایمیدرو با اشاره به اهداف کلان توسعه بخش و قوانین بالادستی همچون برنامه هفتم، اظهار داشت: این سازمان آماده است با خرد جمعی و حضور دلسوزان این آب و خاک از همه اقشار شامل بخش های دولتی و خصوصی، پیشنهادهای عبور از تنگناها را بررسی و راهکارهای مناسب را به اجرا در آورد.

پیش از مهندس آقاجانلو، ابتدا سعید سوخته زار فرمانده بسیج ایمیدرو گزارشی کوتاه از وضعیت قراردادی ایثارگران ارایه داد. به گفته وی، هم اینک تعداد ایثارگران سازمان به ۶۰نفر می رسد که طبق قانون نسبت به تبدیل وضعیت قراردادی آنان اقدام شده است. سپس تعدادی از ایثارگران سازمان با ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس، یاد و خاطره از خودگذشتگی های روزهای دفاع مقدس را گرامی داشتند.

در پایان این دیدار با اهدای لوحی، از جایگاه و خدمات ایثارگران سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •