×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25 خبر
عملکرد مثبت واحد HSE شرکت اپال پارسیان در حوزه ایمنی و بهداشت ستودنی است

فراز نیوز : مهندس بهمنی کارشناس ارشد HSE سازمان ایمیدرو بر اساس آخرین یافته ها و بازدید های میدانی، عملکرد واحد ایمنی و بهداشت شرکت اپال پارسیان را مثبت ارزیابی نمود و گفت: یکی از نقاط قوت موجود در شرکت اپال پارسیان حضور نیروهای جوان، با استعداد و مستعد آموزش است.

به گزارش فراز نیوز به نقل از واحد اطلاع رسانی و تبلیغات شرکت اپال پارسیان سنگان؛ مهندس بهمنی کارشناس ارشد HSE سازمان ایمیدرو بر اساس آخرین یافته ها و بازدید های میدانی، عملکرد واحد ایمنی و بهداشت شرکت اپال پارسیان را مثبت ارزیابی نمود و گفت: یکی از نقاط قوت موجود در شرکت اپال پارسیان حضور نیروهای جوان، با استعداد و مستعد آموزش است.

وی حضور پیمانکاران حرفه ای و متخصص را از دیگر نقاط قوت این شرکت برشمرد.

مهندس بهمنی عملکرد مثبت واحد HSE شرکت اپال پارسیان در حوزه ایمنی و بهداشت ستودنی خواند و تصریح نمود: سرمایه گذاری ۲۵ میلیارد تومان در حوزه ایمنی و بهداشت نقطه عطفی برای رضایتمندی بیشتر کارکنان در محیط کار محسوب می شود، از این میزان سرمایه گذاری، مبلغ ۲۳ میلیارد تومان در حوزه محیط زیست هزینه شده که رقم بسیار خوب و قابل توجهی است.

مهندس بهمنی با بیان اینکه بایستی درراستای توانمند سازی کارکنان در سطوح مختلف فعال تر عمل گردد، افزود: در کنار همه نقاط قوت و موراد مثبت ارزیابی شده، باید تلاش شود با همگرایی و همدلی بیشتر، شاهد شکوفایی و رشد هر چه بیش از پیش شرکت اپال پارسیان سنگان باشیم.

شایان ذکر است؛ هفتمین دوره ممیزی عملکرد HSE مجتمع اپال پارسیان سنگان در روز سه شنبه ۳۰ام خرداد ماه برگزار و به مدت ۴۸ ساعت ادامه داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •