×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25 خبر
لزوم برخورد با سرشبکه متکدیان و مافیای کودکان کار در تهران

فراز نیوز : مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران درخواست کرد نهادهای مسئول یکبار برای همیشه با سرشبکه متکدیان و مافیای کودکان کار برخورد جدی کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران و به نقل از ایسنا، احمد احمدی صدر درباره آخرین وضعیت ساماندهی کودکان کار و خیابان در تهران گفت: متأسفانه برخی کودکان به دلایل مختلف از جمله سوءاستفاده سودجویان از ضعف مالی و فقر خانواده‌های کودکان، آنها را وارد شبکه‌های مافیای کار کودکان می کنند و این در حالی است که در قانون اجیر کردن و به کار گرفتن کودکان جرم است؛ اما متاسفانه برخوردی که با سوءاستفاده کنندگان از کودکان می شود، بازدارنده نیست.

🔻وی بیان کرد: بنا براعلام سازمان پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، سازمان بهزیستی تاکنون ۳۲ بار اقدام به جمع آوری کودکان کار کرده اما تا وقتی قوانین بازدارنده نباشد و درهای تهران به روی همه شهرها و کشورهای همسایه باز باشد تا از اقتصاد کف خیابان های کلانشهر تهران بهره ببرند، حتی اگر ۳۲۰ بار هم طرح اجرا شود موفقیت آمیز نخواهد بود.

🔻به گفته مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، متأسفانه مدیریت یکپارچه برای ساماندهی آسیب اجتماعی در تهران وجود ندارد و بعضا می‌خواهیم فقط صورت مسئله را پاک کنیم.

🔻احمدی صدر که در یک برنامه رادیویی سخن می‌گفت، ادامه داد: شهرداری تهران طرحی را در اختیار سازمان ها و نهادهای مسئول در این حوزه قرار داده است و حتی اعلام کردیم با اینکه متولی ساماندهی کودکان کار و خیابان، شهرداری تهران نیست؛ اما طرح استعدادیابی، توانمندسازی و حرفه آموزی این کودکان را ارائه کردیم و آدرس مدارس پویا شهر در حال اجرا هستیم و همچنین درخواست داریم که یکبار برای همیشه با سرشبکه متکدیان و مافیای کودکان کار برخورد جدی شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •