×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25 خبر
محله هزار سنگ ،مسیر کوهنوردان پایتخت پاکسازی شد

فراز نیوز : معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ از اجرای ویژه برنامه پاکسازی محله هزارسنگ به عنوان یکی از مسیرهای کوهنوردی با هدف افزایش کیفیت محیط زیست و جلوه‌های بصری تهران در حریم این منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲، علی اصغر طاهری گفت: حفاظت از باغات حریم منطقه و جلوگیری از تخریب محیط زیست از رویکرد و اهداف مدیریت شهری منطقه است، بر همین اساس طرح پاکسازی محله هزارسنگ با مشارکت شهروندان محله و مدیریت شهری در دستور کار قرار گرفت

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ گفت: محله هزار سنگ یکی از مسیرهای کوهنوردی درکه است که به مرور زمان به کوهسار تبدیل شده است.

طاهری افزود: این طرح با مشارکت ادارات فضای سبز ، خدمات شهری ، پسماند منطقه با هدف ایجاد نگاهی مثبت و وظیفه محور در پاسداشت طبیعت در اراضی اجرا شده است.

وي همچنين هدف از این اقدام را توسعه پایدار محیط زیست و حفظ توان اکولوژیکی محدوده برشمرد و گفت: در این برنامه، علاوه بر توزیع اطلاعیه‌های زیست محیطی و کیسه های زباله آبی رنگ پسماند خشک بين شهروندان از ۸۵ نفر نیروی کارگری ، ۵ دستگاه وانت ، ۳ دستگاه خاور جهت پاکسازی استفاده گردید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •