×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مدیرعامل شرکت ملی پست فرارسیدن روز «خانواده و تکریم بازنشستگان» را تبریک گفت

به گزارش “فرازنیوز” محمود لیائی در این پیام از بازنشستگان و پیشکسوتان به عنوان رکن اساسی خانواده‌ها و سرمایه ارزشمندی برای شبکه پستی یاد کرده است.  
در متن این پیام چنین آمده: 
بازنشستگان، همان کسانی هستند که سال‌های جوانی‌شان را در پیچ و خم زندگی گذراندند و با عبور از میانسالی به سالخوردگی رسیده‌اند. دوره‌ای از زندگی را سپری می‌کنند که با کوله باری از تجربه‌های ارزشمند و رهنمودهای سرنوشت ساز، می‌توانند روشنگر راه جوانان امروز در طی مسیر زندگی و به دست آوردن پیشرفت‌های شغلی باشند. 
بیست و پنجم ذی‌الحجه، روز نزول سوره انسان و آیه «هل أتی» در شأن اهل بیت مطهر پیامبر اکرم(ص)، که در تقویم رسمی کشور به عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان نامگذاری شده، فرصت مغتنمی است تا از این عزیزان که بخشی از اعتلا و توسعه شبکه پستی کشور در گرو همراهی آنان در سال‌های جوانی و میانسالی با اهداف این شبکه بوده است، قدردانی شود. 
پیشکسوتان و بازنشستگان عزیز؛ حالا که پس از یک عمر خدمت صادقانه و زحمت ستودنی در نظام مقدس جمهوری اسلامی، به کانون گرم خانواده بازگشته‌اید، از خداوند منان برای تمامی شما بزرگواران عزت و سلامتی مسالت نموده و امیدوارم بتوانیم از تجربه ارزنده سرمایه‌های معنوی‌تان، بیشترین بهره را ببریم.   

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •