×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25 خبر
مهلت ارسال آثار تا ۱۷ مرداد ماه تمدید شد

فراز نیوز : دبیر پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان وقت اداری ۱۷ مرداد ماه خبر داد.

مهدی حاجی‌وند در گفتگو با پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا) گفت: دریافت آثار خبرنگاران ویژه پنجمین جشنواره ملی «بورس و رسانه» از ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ آغاز شده و بر اساس آخرین آمار تا ۳۱ تیرماه، ۱۵۴ نفر از اصحاب رسانه، ۶۱۸ اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده‌اند.

دبیر پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه با بیان تصمیم شورای سیاست‌گذاری این جشنواره و درخواست خبرنگاران در خصوص تمدید زمان ارسال آثار، به تمدید زمان تا پایان وقت اداری روز ۱۷ مرداد اشاره و تأکید کرد: براساس سیاست‌های شورای سیاست‌گذاری، این جشنواره شامل دو بخش است و شرکت‌کنندگان بر حسب آثار خود می‌توانند در هر یک از بخش‌ها یا هر دو اثر خود را ثبت کنند. بخش اول؛ بخش رسانه‌های مکتوب و دیجیتال (خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری- تحلیلی، روزنامه‌ها، نشریات ادواری و بخش مکتوب شبکه‌های اجتماعی) شامل ۱- خبر ۲- گزارش ۳- گفت‌وگو ۴- تیتر ۵- یادداشت، مقاله و سرمقاله و بخش دوم؛ رسانه‌های دیداری و شنیداری (رادیو، تلویزیون، محصولات صوتی و تصویری شبکه‌های اجتماعی و شبکه‌های تلویزیونی اینترنتی) شامل ۱- گزارش و مستند و ۲- گفت‌وگو و اجراست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •