×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نیروگاه برق ۱۰۶ کیلو واتی بوستان نهج البلاغه به بهره برداری رسید

فراز نیوز : مراسم بهره برداری مرکز مولد انرژی ۱۰۶ کیلو وات بوستان نهج البلاغه با حضور معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران به بهره برداری رسید .

 به‌نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی دراین مراسم با اشاره به رویکرد مدیریت شهری منطقه در استفاده بهینه از انرژی های پاک با اعلام این خبر گفت: به منظور استفاده بهینه از منابع و کاهش هزینه ها ، نیروگاه کوچک مقیاس cHp در بوستان نهج البلاغه به عنوان یکی از طرح های زیرساختی جهت تامین برق مورد نیاز بوستان ها احداث شد.

وی افزود: نیروگاه CHP یک روش توليد غير متمركز و محلی است وبرق در محلی که نیاز صرف وجود دارد به صورت نیروگاه‌های کوچکی پراکنده می‌شوند و به علت نزدیکی محل تولید برق به محل مصرف، تلفات ناشی از انتقال جریان الکتریسیته بسیار ناچیز خواهد بود.

صالحی افزود: این نیروگاه با هماهنگی شرکت توانیر، اداره برق منطقه ای و سازمان حفاظت از محیط زیست جانمایی و با دو موتور گاز سوز به همراه دو مولد تولید برق طراحی شد.شهردار منطقه۲ با اشاره به اینکه فعالیت این نیروگاه آلایندگی زیست محیطی ندارد، افزود: ظرفیت نیروگاه ۱۰۶ کیلو وات است ودستگاه های بکار رفته به آب زیاد برای خنک سازی نیاز ندارند.

‎شهردار منطقه ۲ قابلیت کارکرد نیروگاه با گاز شهری، حمل و جابجائی آسان، قابلیت دو گانه سوز شدن همچنین کاهش هزینه ها در تامین برق مورد نیاز بوستان ها از مهمترین مزایای راه اندازی نیروگاه نهج البلاغه برشمرد.‎براساس این گزارش لطف الله فروزنده ، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران درادامه حضور در منطقه دو در نشستی با شهردار ،معاونین و مدیران منطقه به رویکردهای تحولی مدیریت شهری تهران پرداخت و براستفاده بهینه از ظرفیت ها و مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی در افزایش و بهبود زیرساخت ها و خدمت رسانی به شهروندان تاکید کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •