×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : دوشنبه, ۷ آبان , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 28 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر
هفته پدافند غیرعامل؛ فرصتی برای افزایش آگاهی و آمادگی

به گزارش روابط عمومی ایمپاسکو، امین کورنگی یحیی‌زاده مدیر حراست و دبیر کمیته پدافند غیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل عنوان کرد:‌ هفته پدافند غیرعامل، به عنوان یک رویداد مهم در تقویم ملی ما، فرصتی است تا به اهمیت حفاظت از کشور و جامعه‌مان در برابر تهدیدات مختلف توجه کنیم.

اهمیت پدافند غیرعامل

وی در توضیح پدافند غیرعامل بیان کرد: پدافند غیرعامل در واقع مجموعه اقداماتی است که بدون استفاده از نیروی نظامی، به کاهش آسیب‌پذیری و افزایش تاب‌آوری جامعه در برابر تهدیدات کمک می‌کند.

کورنگی یحیی‌زاده افزود: این اقدامات شامل برنامه‌ریزی‌های مناسب، آموزش‌های عمومی، و ایجاد زیرساخت‌های مقاوم است که می‌تواند در برابر بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه اثرگذار باشد.

نقش شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در پدافند غیرعامل

وی تاکید کرد: در این هفته، لازم است دست اندرکاران اعم از روسا، دبیران و اعضای کمیته پدافند غیرعامل ستاد و مجتمع های تابعه به عنوان اعضای یک جامعه مسئولیت‌پذیر، نقش خود را در پدافند غیرعامل بشناسد.

مدیر حراست ایمپاسکو تصریح کرد:‌ بر این اساس، آموزش‌های لازم برای مواجهه با بحران‌ها، همکاری با نهادهای مربوطه و مشارکت در برنامه‌ها، مانورها و اقدامات در این راستا می‌تواند به تقویت امنیت و آرامش پرسنل در محیط کار کمک کند.

وی ادامه داد:‌ در این راستا، از تمامی اعضای کمیته پدافند غیرعامل دعوت می‌شود تا با شرکت در برنامه‌ها و کارگاه‌های آموزشی این هفته مطابق با دستورالعمل‌های صادره و برنامه ریزی‌های صورت گرفته دانش و آگاهی خود را درباره پدافند غیرعامل افزایش دهند.

دبیر کمیته پدافند غیرعامل ایمپاسکو همچنین تصریح کرد: واحدهای روابط عمومی و نهادهای آموزشی در مجموعه‌ها باید به ترویج فرهنگ پدافند غیرعامل بپردازند تا آگاهی عمومی نسبت به اهمیت پدافند غیرعامل افزایش یابد.

وی تاکید کرد:‌ ضروری است تا با همت جمعی و همبستگی ملی، گام‌هایی مؤثر در راستای تقویت پدافند غیرعامل برداریم و آینده‌ای امن‌تر برای خود و نسل‌های آینده بسازیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •