×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 47 خبر
پاکسازی کامل رفیوژهای بزرگراه آزادگان و رودخانه کن در حریم منطقه ۱۸

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، در این عملیات که از مرحله چهارم طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی پایتخت اجرا می شد سید محمد نقیب، تنی چند از مدیران و مددکاران سازمان و مدیران معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۸ ، یگان حفاظت، نیروی انتظامی، پلیس مبارزه با مواد مخدر، ضابط قضایی و … با پشتیبانی خودروهای حامی شهر حضور داشتند.

در این طرح چهارساعته حدود ۵۹ نفر از آسیب دیدگان اجتماعی جذب و مورد ساماندهی قرار گرفتند که تعداد ۴۸ نفر از آنها مرد و ۱۱ نفر از آنها زن بودند. چندین پاتوق معتادین متجاهر و افراد بی خانمان در حریم رودخانه کن حدفاصل منطقه ۱۸ و اسلامشهر پاکسازی شد.

سید محمد نقیب سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در این خصوص گفت: رفیوژهای بزرگراه آزادگان مکان هایی هستند که بعضا برخی از معتادین متجاهر و افراد بی خانمان و کارتن خواب در آنجا اسکان پیدا می کنند و مشکلات خاصی را بوجود می آورند. ساماندهی این رفیوژها به صورت مرتب در دستور کار این سازمان و خودروهای حامی شهر قرار دارد و به صورت میانگین در ماه چندین بار مورد بررسی و ساماندهی قرار می گیرند.

وی افزود: همچنین حریم رودخانه کن نیز مرتبا از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۸ و عوامل سازمان مورد ساماندهی و بازدید قرار می گیرد تا آسیب های این نقاط کاهش پیدا کند.

نقیب تاکید کرد: ساماندهی ۵۹ معتاد متجاهر ، متکدی و کارتن خواب نیز از جمله اقداماتی بود که بعد از ظهر روز سه شنبه توسط عوامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۸ صورت گرفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •