×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : دوشنبه, ۹ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 30 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
پیام مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به مناسبت شهادت رهبر حزب الله لبنان

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت هنر و شاهکار مردان خداست که با عزت نفس و تکامل مراتب سیر و سلوک به مرحله‌ای از عبودیت می‌رسند که فنا فی الله ارمغان آن است و جان که متاع شیرین دنیویست را در طبقه اخلاص تقدیم به ذات اقدس باری تعالی می‌نمایند.
جهاد در راه خدا، سر سپردن به حکم الهی و ذوب در جمال حق شدن می‌باشد در این میان و در میدان جهاد نیز فرماندهانی وجود دارند که عنایت حضرت حق و توجه ذات باری تعالی منحصراً‌ و به صورت ویژه شامل حالشان می‌شود که در دوران حیات و بعد از آن نیز نام و یاد آنها باعث برکات عدیده ای می گردد.
عالم نستوه و مجاهد خستگی ناپذیر جناب آیت الله سیدحسن نصراله که در طول دوران زندگی خود غرق در ولایت بود و با جهاد مخلصانه خود در راه حضرت حق مدل جدیدی از عمار بودن و مالک اشتر بودن را در عصر حاضر به منصه ظهور نهاد و در اوج بزرگی و کمال به شهادت رسید.
این ضایعه بزرگ که قلب مقام معظم رهبری و مردم ولایتمدار و شیعیان و جامعه مسلمان را به درد آورد، بی شک تنها با انتقامی سخت و طوفان الاقصی دیگر جبران می گردد و این تنها مرهم بر دل این مردم بزرگ و همچنین دنیای اسلام و نیروی مقاومت می‌باشد.

بنده نیز به عنوان عضو کوچکی از خیل عظیم طرفداران جبهه حق مقاومت در برابر جبهه باطل صهیونیستی این حادث تلخ را خدمت کلیه مردم حق طلب جهان و بالاخص مقام معظم رهبری تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند بزرگ پیروزی و نصرت جبهه مقاومت را در برابر اهریمن زمانه خواستارم.امیدوارم خداوند با نگاه ویژه ما را در زمره مقبولین درگاهش قرار دهد.

✍محمد کمال زاده
مدیر عامل

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •