×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حماسه حضور پارسی های همیشه در صحنه/ حضور گسترده‌ کارکنان  پتروشیمی پارس و خانواده‌هایشان در پای صندوق‌ رای انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش “فرازنیوز” مدیرعامل، مدیران و کارکنان شرکت پتروشیمی پارس با حضور خانواده هایشان بار دیگر با حضوری پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند و به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند.

با توجه به استقبال بی نظیر کارکنان و خانواده هایشان از انتخابات ریاست‌جمهوری پیش بینی می‌شود رکوردی بی سابقه از شرکت‌ کارکنان پتروشیمی پارس در پای صندوق‌های رای ثبت‌ شود و تا پايان ساعت رای گیری، صندوق سيار در شرکت‌ مستقر باشد.

پارسی های غیرتمند همانند گذشته و همگام با ملت شریف ایران در سراسر کشور در پای صندوق رای مستقر در شرکت پتروشیمی حاضر شدند تا بار دیگر پایبندی خود را به آرمان های انقلاب و آینده ی کشور نشان دهند و نمونه دیگر از مسئولیت پذیری خود را نسبت‌ به مملکت اسلامی نشان دهند.

شرکت پتروشیمی پارس‌ همواره در طی سال های گذشته در تمامی ادوار حضوری گسترده و فعال را در انتخابات مختلف از خود به نمایش گذاشته و بارها مورد تقدیر مسؤولان ارشد استان و شهرستان قرار گرفتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •