×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیاده رو تجریش مناسب تردد شهروندان شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک تهران در مراسم ارتقای کیفی محور میدان تجریش و شهر ری گفت: با تلاش سازمان زیباسازی شهرداری تهران وضعیت نامناسب این محور حد فاصل میدان تجریش تا قدس با هدف کسب رضایتمندی شهروندان، کسبه بازار و کیفی سازی تردد ساماندهی و بهسازی شد.

صباغ گفت: در مدت اجرای طرح لحظه ای پیاده رو بسته نشد و با مدیریت تردد شهروندان، کارگاه در فصل زمستان نیز فعال بود و توانستیم کار را در ضلع جنوب به مساحت حدود ۶ هزار متر مربع و ضلع شمال به متراژ ۴ هزار متر مربع به طول یک و نیم کیلومتر رفت و برگشت، در عرض استاندارد ۶ متر به اتمام برسانیم.

شهردار منطقه یک مهمترین کار اجرا شده در این طرح را اجرای همزمان طرح جمع آوری و ساماندهی دست فروشان و اجرای طرح کیفی پیاده رو سازی دانست که با همکاری دستگاه قضایی، نیروی انتظامی، کسبه بازار تجریش و مردم به نتیجه رسید.

او افزود: دستفروشان در این طرح به مکانی در پایانه شهید شیعه زاده در ضلع جنوب میدان تجریش منتقل شدند تا شب ها امکان بساط و فروش داشته باشند و ترافیک ایجاد شده در محور شهرداری نیز با حذف خودروهای دستفرشان روان تر شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •