×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 27 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 10 خبر
برگزاری آیین استقبال از مهر در مرکز پویاشهر منطقه ۱۵ با حضور سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی، مراسم استقبال از مهر و بازگشایی مدارس با حضور سید محمد نقیب سرپرست سازمان، پیمان ضیایی معاون حمایت های اجتماعی ، مریم شیردل مدیر اداره پیشگیری و ارتقاء سلامت اجتماعی، ️مهدی مالمیر معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ و جمعی از خیرین در یکی از مراکز استعدادیابی، توانمندسازی و آموزشی پویاشهر این منطقه برگزار و در این مراسم پک های لوازم التحریر به کودکان کار و خیابان اهدا گردید.

مهدی مالمیر معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵، به تشریح فعالیت‌های مراکز پویا شهر سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران ویژه کودکان کار در منطقه ۱۵ پرداخت و گفت: این مراکز با ارائه خدمات پیشگیری، روانشناختی و توانمندسازی به کودکان کار و آسیب‌دیدگان اجتماعی، به بهبود وضعیت این کودکان کمک می‌کنند. این مراکز با همکاری سازمان‌های غیردولتی تخصصی حوزه کودک، به‌منظور ارائه خدمات متنوع به کودکان کار راه‌اندازی شده‌اند. در مراکز پویا شهر خدماتی نظیر برگزاری کلاس‌های روانشناسی، مشاوره، مهارت‌های زندگی و کلاس‌های آموزشی و هنری به کودکان ارائه می‌شود. همچنین در این مراکز، وعده صبحانه، غذای گرم، کفش، لباس و لوازم کمک آموزشی به کودکان اهدا می‌شود.

به گفته‌ وی از ابتدای سال جاری، توزیع سبد ارزاق، انجام معاینات چشم‌پزشکی، ارائه خدمات مشاوره تحصیلی به دانش‌آموز، اهدای کفش و پک لوازم التحریر در بین کودکان کار و دانش‌آموزان این مراکز از جمله اقدامات انجام شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •