×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : چهارشنبه, ۱۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 2 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 24 خبر
لزوم تغییر و تحول در سیما و منظر شهری در پایتخت

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، کارگروه سیما و منظر شهری با حضور مهندس داود گودرزی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، مختاری مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران، علیرضا جعفری مدیرکل امور خدمات شهری، سید محمد فیاض مدیرکل نظارت و کنترل معاونت هماهنگی امور مناطق، علی نجفی مدیرکل سرمایه انسانی معاونت خدمات شهری، مهدی مذهبی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، سعید بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل، مسعود رنجبریان مدیرعامل شرکت شهربان حریم بان، مهدی گلشنی مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران، امانی مدیر کل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق شهرداری تهران و… با محوریت تغییر و تحول در سیما و منظر شهری برگزار شد.

مهندس گودرزی در این جلسه گفت: با توجه به رویکرد شهرداری تهران مبنی بر بهبود وضعیت سیما و منظر شهری تمامی حوزه های مدیریت شهری باید در این زمینه پای کار باشند که به نتایج خوبی دست پیدا کنیم تا شاهد تحول در بحث سیما و منظر شهری در سطح شهر تهران باشیم.

وی در ادامه افزود: از اینرو این جلسه با محوریت معاونت های خدمات شهری، امور مناطق، حمل و نقل و ترافیک و فنی و عمرانی در راستای اجرای سیاست گذاری های کلان این پروژه و با مشارکت تمامی معاونت های فوق در دو رسته کاری اجرایی خواهد شد.

گودرزی با اشاره به این که محورهای تعیین شده توسط معاونت امور مناطق شهرداری تهران جهت عملیات بهسازی تعیین شده است، گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده معابر و محورهای دیگری نیز جهت اجرای عملیات بهسازی احصاء می شوند که در قالب ستادی کار بهسازی و نوسازی، رفع نازیبایی ها، رفع مشکلات عمرانی و نواقص موجود و به طور کلی رفع معضلات شهری در دستور کار قرار گرفته شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در ادامه گفت: لذا اجرای عملیات بهسازی و نوسازی بخشی از محورهای مهم نیز همانند محور خیابان انقلاب اسلامی و محور خیابان ولیعصر(عج) نیز به شکل متمرکز و ستادی به انجام خواهد رسید.

به گفته گودرزی رسته دوم اجرای این پروژه نیز توسط سایر مناطق ۲۲گانه و براساس محورهای تعیین شده از سوی معاونت امور مناطق شهرداری تهران به شکل متمرکز و ستادی اجرایی خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •