×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : چهارشنبه, ۱۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 2 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 24 خبر
لزوم همراهی مدیریت شهری با مراکز درمانی در راستای ارتقای سلامت شهروندان

وحیدرضا انارکی محمدی در این نشست که به همراه معاونان برنامه ریزی و سرمایه انسانی، فنی وعمرانی، اجتماعی وفرهنگی، شهردار ناحیه ۵ ، مدیر اداره سلامت و جمعی از مدیران با دکتر کلانتری رییس و کادر بیمارستان بازرگانان برگزار شد، گفت : موضوع بهداشت و درمان از اصلی‌ترین موضوعات و دغدغه‌های مهم مدیریت شهری است و شهرداری در این حوزه هم متولی است و هم وظیفه خود می‌داند در این حوزه مشکلات و نواقص را پیگیری کند.

شهردار منطقه ۱۲ در ادامه با اشاره به سرانه های هفت گانه مدیریت شهری،سرانه درمانی را مقدس ترین سرانه دانست و تاکید کرد: اگر در ارتقای سرانه های درمانی کمک مستقیمی نشود ، نباید مانعی هم برای رسیدن به اهداف آن ها شد.

وحیدرضا انارکی محمدی تاکید کرد: وظیفه ما ایجاب می کند در روند مراحل شهرسازی و مشکلات آن، مسائل مربوط به عوارض و… با این گونه مراکز با ایجاد یک ادبیات مشترک با وزارت بهداشت همراهی بیشتری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بیمارستان بازرگانان در منطقه‌ای واقع شده که اغلب اقشار با تمکن مالی ضعیف در آن استقرار یافته‌اند، عنوان کرد که ارتقا و توسعه خدمات ارائه شده در این بیمارستان می‌تواند منشا خیر برای ساکنان منطقه و تمامی مردم تهران و جامعه فعالان اقتصادی باشد.

در پایان شهردار منطقه۱۲ از زحمات دکتر بهزاد کلانتری و کادر درمان با اهدای گل و یادبودی تجلیل کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •