×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : پنج شنبه, ۱۲ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 3 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی، دکتر پرویز خوشکلام خسروشاهی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع خبرگان صنعت بیمه گفت: خوشبختانه صنعت بیمه دارای گنجینه گرانبهایی از مدیران پیشکسوت و جوانان توانمند هست که امیدوارم با بهره گیری از ظرفیت آنها بتوانیم در راستای تقویت نقش بیمه در جامعه و جلب رضایت و اعتماد مردم گامی موثر برداریم.
وی با اشاره به اعلام سیاست های جدید بیمه مرکزی افزود: اگر بتوانیم با کمک یکدیگر این برنامه ها را اجرا کنیم، بخش زیادی از مشکلات صنعت بیمه از جمله موارد مهمی که در این جلسه صاحب نظران مطرح کردند بر طرف می شود یا در مسیر بهبود قرار می‌گیرد.
رئیس کل بیمه مرکزی در ادامه تاکید کرد: البته نباید فراموش کرد صنعت بیمه متاثر از مشکلات اقتصادی و اجتماعی کلان کشور است و نمی توانیم انتظار داشته باشیم به صورت جزیره ای موفق عمل کند و بدون متاثر شدن از بقیه مسائل به مسیر خود ادامه دهد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود و با اشاره به توقعات گسترده ای که از نهاد ناظر وجود دارد گفت: بیمه مرکزی به جهت عملی این امکان برایش فراهم نیست که در جزئی ترین مشکلات صنعت بیمه ورود کند و اینجاست که ضرورت رعایت جدی اصول حاکمیت شرکتی و همچنین وجود نظام‌های خودکنترلی و کنترل‌های صنفی در تمامی زنجیره‌های عرضه‌ خدمات بیمه‌ای به شدت احساس می شود.
خسروشاهی گفت: شرکت های بیمه بایستی به توافقات و آیین نامه‌هایی که به تقاضای خود آنها تصویب شده پایبند باشند و خودشان از آن دفاع کنند نه اینکه با اولین اعتراض، خود را کنار کشیده و موضوع را به نهاد ناظر ارجاع دهند.
وی در پایان از نظرات و پیشنهادات خبرگان صنعت بیمه استقبال کرد و افزود: ارائه این انتقادات و پیشنهادات بایستی تداوم باید چون حتما در تصحیح امور موثر خواهد بود.
شایان ذکر است در این نشست قائم مقام و برخی از معاونان و مدیران بیمه مرکزی، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران و تعدادی از روسای کل پیشین بیمه مرکزی و جمعی از خبرگان صنعت بیمه و همچنین نمایندگانی از انجمن های صنفی نمایندگان بیمه، کارگزاران متعارف و برخط و ارزیابان خسارت حضور داشتند و به ارائه دیدگاه های خود پرداختند که نظرات ارائه شده از سوی آنان طی روزهای آینده به تدریج منتشر خواهد شد.
@payamebimeh

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •