×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
همایش تقدیر از کارکنان فروشگاه‌های زنجیره‌ای

به گزارش روابط عمومی شرکت پاکسان، این همایش که با حضور مدیران ارشد شرکت‌ها و جمعی از کارشناسان برگزار شد، فرصتی مغتنم برای قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان فروشگاه های زنجیره ای و همچنین ایجاد فضایی برای هم‌اندیشی و تبادل نظر در خصوص چالش‌ها و فرصت‌های پیش رو بود.

شهریار محمدی‌راد، مدیرعامل شرکت پاکسان، به همراه بهنام عزت‌نژاد، مدیرعامل شرکت ساینا و جمعی از مدیران ارشد شرکت‌ گلتاش در این همایش حضور داشتند که با ارائه گزارش عملکرد و دستاوردهای شرکت‌ها، ضمن استقبال از نقطه نظرات و پیشنهادات کارکنان شاغل در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، دستور مساعدت به منظور رفع مسائل و مشکلات مطرح شده ایشان را صادر نمودند.

مدیرعامل شرکت ساینا به نمایندگی از مدیران عامل شرکت های گروه طی سخنانی؛ کارکنان شاغل در فروشگاه‌های زنجیره‌ای را به عنوان طلایه‌داران تولید و سربازان خط مقدم فروش معرفی نمود و بر اهمیت جایگاه آن‌ها در ارتباط با مشتریان تأکید کرد.

در بخش دیگری از این همایش، کارگاه‌ آموزشی با هدف ارتقاء سطح دانش و مهارت‌های کارکنان فروش توسط دکتر مروج از اساتید برجسته حوزه بازاریابی و فروش برگزار شد که در این کارگاه‌، آخرین روش‌های فروش، فنون مذاکره، مدیریت ارتباط با مشتری و سایر موضوعات مرتبط با فروش ارائه شد.

در ادامه، مدیران فروش شرکت‌های پاکسان، گلتاش، ساینا و بهپخش در پنلی تخصصی به سوالات و پیشنهادات کارکنان پاسخ دادند و به بحث و تبادل نظر با آن‌ها پرداختند. در این بخش، کارکنان به بیان مشکلات و چالش‌های خود پرداخته و پیشنهاداتی برای بهبود عملکرد ارائه دادند.

در پایان این مراسم، با اهدای لوح تقدیر و جوایز از زحمات کارکنان شاغل در فروشگاه‌های زنجیره‌ای تقدیر به عمل آمد.

برگزاری این همایش از سوی شرکت‌های پاکسان، گلتاش و ساینا بیانگر ارزش و اهمیتی است که این شرکت ها برای کارکنان خود قائل هستند و با برگزاری چنین برنامه هایی نشان می‌دهند که به دنبال ایجاد محیطی پویا و انگیزشی برای کارکنان خود هستند و ارتقای سطح دانش و مهارت‌های آن‌ها در اولویت برنامه ها مقرار دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •