×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری اولین سمینار توسعه مهارت‌های نرم مدیران در مترو تهران

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، روح‌الله کاظمی سرپرست مدیریت آموزش و توسعه دانایی شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اهمیت آموزش مهارت‌های نرم که موجب بهبود کار تیمی، افزایش بهره‌وری، ارتقای روحیه کارکنان، افزایش رضایت مشتری و در نهایت موفقیت کلی سازمان می‌شود، گفت: مدیرانی که دارای مهارت‌های نرم قوی هستند، می‌توانند به تیم‌های خود انگیزه داده و الهام‌بخش باشند، بازخورد سازنده ارائه دهند، وظایف را به طور مؤثر محول کنند، و با الگوسازی در رهبری، موقعیت‌های پیچیده را تجزیه‌وتحلیل کرده و در تعارض‌ها به طور سازنده پیشروی کنند. همچنین این مدیران می‌توانند اختلافات را به‌صورت دیپلماتیک حل کنند و تصمیمات آگاهانه و راه‌حل‌های نوآورانه برای چالش‌ها بیابند.

کاظمی تصریح کرد: تقویت هوش هیجانی به مدیران و کارکنان کمک می‌کند تا احساسات خود را درک و مدیریت کنند و با ایجاد روابط بین‌فردی قوی، ارتباط مؤثر برای ارائه خدمات عالی به مشتریان برقرار سازند.

وی با بیان اینکه بهبود مهارت‌های نرم، رشد شخصی و پیشرفت حرفه‌ای را برای مدیران و کارکنان به همراه دارد خاطرنشان کرد: ما امیدواریم پس از برگزاری این سمینارها و کارگاه‌های آموزشی، شاهد نتایج مثبت فردی همچون توسعه ذهن، افزایش انگیزه، آرامش و رضایت فردی کارکنان باشیم. چرا که نتایج مثبت سازمانی و اجتماعی این مهارت‌ها در ارتباطات داخلی و خارجی سازمان، انتقال دانش سازمانی بین کارکنان، موفقیت شغلی و سازمانی، و افزایش سطح رضایت ارباب‌رجوعان و مشتریان تأثیرگذار است.

وی گفت: ۴۸ نفر از مدیران، مدیران ارشد و معاونان شرکت در این سمینار که با حضور یکی از اساتید مطرح کشور جناب آقای دکتر باغبان، برگزار شد، شرکت کردند و بر اساس ارزیابی‌ها، بیش از ۸۰ درصد از آنان از اثربخشی این سمینار رضایت داشتند.

کاظمی در پایان افزود: با توجه به بازخورد مثبت همکاران، مدیریت آموزش و توسعه دانایی در نظر دارد تا با برنامه‌ریزی دوره‌های یادگیری و توسعه مهارت‌های نرم، این بخش را به‌صورت ویژه مورد توجه قرار دهد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •