×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 26 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
غرفه گروه فولاد خوزستان در نمایشگاه بین المللی سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۳ بعنوان غرفه برتر معرفی شد

در آیین اختتامیه همایش یاد شده، از امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در جایگاه یکی از  حامیان این سمپوزیوم تقدیر شد و عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی به نیابت از مدیرعامل این شرکت، تندیس و لوح تقدیر همایش را دریافت نمود.

بر پایه این گزارش، ۵ تن از کارکنان جوان شرکت فولاد خوزستان به ارائه مقاله حضوری و پوستر پرداختند و گواهی‌نامه انجمن آهن و فولاد ایران را دریافت نمودند.

در بیست و ششمین سمپوزیوم فولاد به موضوعاتی نظیر: راهكارهای عبور از فناوری های موجود به سمت تولید فولاد سبز، چالش‌های موجود بر سر راه تولید فولاد سبز، فرصت های اشتغال در مسیر تولید فولاد سبز، روش های افزایش ابتكار و نوآوری در کارکنان به منظور تسریع در مسیر تولید فولاد سبز، دانش فنی، تجهیزات مورد نیاز و آموزش کارکنان در فرآیند تولید فولاد سبز، نقش تولید فولاد سبز در کاهش هزینه های تولید و افزایش راندمان، نقش تولید فولاد سبز در سلامتی کارکنان، حفظ محیط زیست، کاهش مصرف آب، کاهش گازهای گلخانه ای و مصرف انرژی، فن‌آوری‌های استفاده از هیدروژن به جای سوخت های فسیلی در تولید فولاد سبز، یافته‌های جدید در زمینه تولید و استفاده از فولادهای جدید، مدل‌سازی و شبیه سازی فرآیندهای خط تولید فولاد پرداخته شد.

شرکت فولاد خوزستان در این سمپوزیوم اقدام به برپایی غرفه‌ی نمایشگاهی در محل نمایشگاه بین المللی کیش نمود و به مدت سه روز از ساعت ۱۷ الی ۲۲ پذیرای نمایندگان شرکت‌های داخلی و خارجی تامین کننده و خریداران محصولات شرکت بود.

گروه‌های هدف این نمایشگاه، تولید کنندگان فولاد، تامین کنندگان مواد اولیه، شرکت‌های دانش‌بنیان و خدمات فنی و مهندسی در صنعت فولاد، شرکت های حمل و نقل، انجمن های و سندیکاهای تولیدی، علمی و غیره، شرکت‌های ارائه کننده ماشین آلات، تجهیزات و مواد مصرفی بودند.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، روز پایانی نمایشگاه با حضور سید مصطفی میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، روح اله ایزدخواه نماینده مردم تهران در مجلس شوای اسلامی و جمعی از مسئولان و فعالان صنعت فولاد در غرفه‌ی فولاد خوزستان انجام شد.

گفتنی است، در پایان نمایشگاه سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۳ کیش، دبیرخانه این نمایشگاه با اهدای لوح تقدیر، غرفه‌ی نمایشگاهی شرکت فولاد خوزستان را به عنوان غرفه برتر معرفی نمود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •