×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : دوشنبه, ۷ آبان , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 28 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر
بازدید سید محمد نقیب و مدیرعامل شرکت شهروند از مرکز یاورشهر ۹

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، سید محمد نقیب و داود قربانیان پیش از بازدید از مرکز یاورشهر ۹ نشستی را با حضور تنی چند از معاونین و مدیران برگزار کردند و پیرامون آخرین وضعیت کارآفرینی و ایجاد اشتغال درآمدزا برای آسیب دیدگان اجتماعی حاضر در مرکز یاورشهر ۹ به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سید محمد نقیب در این نشست گفت: فعالیت های سازمان در یاورشهر تنها به سم زدایی و سلامت جسمانی خلاصه نمی شود و بحث توانمندسازی، کارآفرینی و ایجاد اشتغال درآمدزا و صیانت پس از خروج نیز از جمله ارکان اصلی فعالیت های سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی در مراکز یاورشهر است چرا که چرخه بازپروری و بازگشت به جامعه بدون کارآفرینی و ایجاد اشتغال قطعا دچار مشکل می شد اما شهرداری تهران با تمام قوا در این خصوص گام بر می دارد و احداث مراکز جامعه پذیری نیز در همین راستا برای آسیب دیدگان اجتماعی صورت می گیرد.

نقیب همچنین ابراز امیدواری کرد که همکاری های دوجانبه سازمان و شرکت شهروند منجر به تقویت موضوع کارآفرینی و تولیدات مراکز یاورشهر جهت عرضه به شهروندان شود.

قربانیان نیز در این جلسه گفت: موضوع برندسازی و بالا بودن کیفیت تولیدات حامی شهر توسط آسیب دیدگان اجتماعی در مراکز یاورشهر از اهمیت ویژه ای برخوردار است و ما علاوه بر تقویت روابط دو جانبه می توانیم در بحث ایجاد اشتغال درآمدزا در فروشگاه های شهروند برای مددجویانی که از مراکز یاورشهر ترخیص می شوند همکاری داشته باشیم و به شخصه علاقمند هستم تا بتوانیم از طریق یک تفاهم نامه کارآمد با سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی نهایت همکاری را داشته باشیم.

نقیب و قربانیان در پایان این نشست راهی واحدهای کارآفرینی مرکز یاورشهر ۹ شدند و از بخش های خیاطی، سیم پیچی خودرو و تولید قارچ خوراکی توسط مددجویان بازدید به عمل آورند.

گفتنی است واحد پرورش قارچ مرکز یاورشهر ۹ در حال حاضر ماهیانه بین یک و نیم الی دو تن محصول تولید می کند و قرار است به زودی با گسترش این واحد و تقویت زیرساخت های آن به ماهیانه ۵ تن برسد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •