×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : چهارشنبه, ۱۹ شهریور , ۱۴۰۴  .::.   برابر با : Wednesday, 10 September , 2025  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
️قدردانی شهروندان از رفتار کارکنان میادین و بازارهای میوه و تره‌بار در سامانه ارتباط مردمی با دولت

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، مهدی بختیاری زاده در حاشیه جلسه پاسخگویی به تماس های شهروندان در سامانه ۱۱۱ – سامانه ارتباط مردمی با دولت که با حضور سعید طباخی معاون اداری و مالی، محمدرضا اسمعیلی پور معاون توسعه و عمران، کیومرث غروقی مدیر بهره‌برداری و بهداشت، داوود داداشی معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران برگزار شد،گفت: طبق اطلاع‌رسانی‌ای که در تمامی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران انجام شده بود، امروز پاسخگوی انتقادها، پیشنهادات و تشکر و قردانی، شهروندان و بهره‌برداران غرف بودیم.وی افزود: عمده تشکرها از رفتار کارکنان و کارگران برخی از میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران بود که از سوی شهروندان انجام شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران ادامه داد: در مجموع ما بر اساس نظرات شهروندان نقاط قوت عملکرد سازمان را در تمامی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار تقویت و نقاط ضعف این مجموعه را برطرف می‌کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •