×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 47 خبر
ثبت رکورد سرمایه ۱۴۰ تا ۱۵۰ هزار میلیارد تومان

فراز نیوز : مطهری گفت: بالاترین سرمایه ثبت شده شرکت بیمه پاسارگاد به ارزش ۱۴۰ تا ۱۵۰ هزار میلیارد تومان در بین تمام شرکت های بیمه ای یکی از افتخارات مهم این شرکت است.

همزمان با برپایی همایش بنیانگذاران پیشتازان بیمه پاسارگاد، میرعلی مطهری:عضو هیأت عامل و معاون مدیر عامل در بیمه های اشخاص این شرکت گفت: گروه بیمه ای پیشتازان پاسارگاد به علت موفقیت چند ساله در دوره های متمادی موجب افتخار و سرافرازی همکاران است که هر ساله رتبه اول رو کسب کرده است.وی افزود: اگرچه طی مدت اخیر افت ۴۰ درصدی در تعداد بیمه ها به ثبت رسید اما خوشبختانه گروه پیشتازان پاسارگاد با افزایش حق بیمه ها به نسبت سایر گروه ها ۶۸ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشت.

مطهری تصریح کرد: بی شک تمرکز بر روی بیمه نامه های گروهی نسبت به بیمه نامه های انفرادی دارای سود و منافع بسیاری است. از این رو باید جایگاه بیمه پاسارگاد برای بیمه گذاران بیش از پیش مشخص شود.بر این اساس از زمان تاسیس تاکنون، این شرکت همواره در رتبه یک بالاترین سطح شرکتهای بیمه قرار داشت.

وی افزود: بالاترین سرمایه ثبت شده شرکت بیمه پاسارگاد در بین تمام شرکت های بیمه ای یکی از افتخارات مهم این شرکت است؛ مجموع ارزش بیمه پاسارگاد بین ۱۴۰ تا ۱۵۰ هزار میلیارد تومان است که معادل ۷۰ درصد مجموع شرکت های خصوصی بیمه است.

مطهری گفت: این موضوع نشان از جایگاه مناسب شرکت بیمه پاسارگاد دارد. این شرکت حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد پرتوی آن توسط بیمه افراد تامین می شود.

وی با اشاره به برخی از تحولات بیمه نامه های بازنشستگی این شرکت تصریح کرد: همانطور که می‌دانید حداکثر بیمه نامه های عمر تا ۶۵ سال میباشد اما شرکت بیمه پاسارگاد بیمه نامه های بازنشستگی و تا حداکثر سن ۷۰ سال افزایش داده است و طی مدت اخیر این سن از ۷۰ به ۷۵ سال تغییر یافت.

مطهری افزود: افراد باید بدانند برای بهره مندی از بیمه های تکمیلی باید به سازمان‌هایی مراجعه کنند که از لحاظ مالی دارای وضعیت بهینه و ثابتی باشد. همچنین شرکت باید در اجرای این طرح مشارکت جدی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از سازمان ها شرکت ها و مراکز تولیدی به دلیل عدم رشد حقوق پرسنل، سال به سال حق بیمه سنوات را تسویه می کنند. که تمام این امتیازات در طرح بیمه پاسارگاد نهفته شده است؛ همچنین مشتریان می توانند ضمن بهره مندی از مزایای طرح بیمه پاسارگاد از معافیت های مالیاتی نیز بهره مند شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •