×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افتتاح ۷پروژه و بهره برداری از ساختمان اسکان کارگری در منطقه۴

فراز نیوز : معاونت خدمات شهری شهرداری تهران گفت: امروز شاهد افتتاح ۸ پروژه‌ هستیم که شاخص ترین آن اسکان کارگری است که نمونه ای از توجه به قشر زحمتکش پاکبانان و کارگران شهرداری است.

حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری منطقه ۴ که صبح امروز – شنبه ۶ آبان‌ماه ۱۴۰۲- در هفتاد و نهمین پویش امید و افتخار برگزار شد، با بیان اینکه این روزها شاهد فجیع ‌ترین جنایت ها و سخت‌ترین روزها علیه مردم فلسطین هستیم که در طول تاریخ کم نظیر است، اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح ۸ پروژه‌ هستیم که شاخص ترین آن اسکان کارگری است که نمونه ای از توجه به قشر زحمتکش پاکبانان و کارگران شهرداری است.

وی افزود: امروز هفتاد و نهمین پویش امید و افتخار است که با تدبیر شهردار تهران مبنی بر اینکه ما بدهکار مردم هستیم راه انداری شد و در این پویش ادعا کردیم که هر شنبه افتتاح پروژه ای را خواهیم داشت، این به معنی این است که شهرداری از رکود خارج شده و به معنی تلاش و برنامه ریزی و هزینه کردن برای شهر است.

نظری ادامه داد: منطقه ۴ از نظر وسعت و جمعیت منطقه ای ویژه است و ظرفیت و موقعیت بی نظیر و نیاز به توجه بیشتری دارد که امیدواریم با همت شهرداری این منطقه مسائل مد نظر شهردار تهران در این منطقه پیگیری و رقم بخورد.

در ادامه نظری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۸ پروژه‌ای که امروز افتتاح شد بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه برداشته است، هر پروژه شهری خدماتی به مردم ارائه می دهد و به عنوان مثال در منطقه ۴ بیش از همه مناطق بحث روکش آسفالت را داشتیم.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص ایجاد آرامستان های جدید در سه نقطه شهر تهران گفت: این موضوع مشاور دارد و مشاور مطالعات را بررسی می کند و نقاطی که امکان آن وجود دارد مشخص خواهد شد و پس از تکمیل و نهایی شدن بررسی‌ها، به شورای شهر برای تصویب ارائه می‌شود ، موضوع آرامستان‌های جدید از قبل سابقه داشته و در این دوره نیز پیگیری‌هایی انجام می‌شود و امیدواریم حداقل یک نقطه از این آرامستان‌ها را امسال به شورا ارائه کنیم.

در ادامه علی اصغر کمالی زاده شهردار منطقه ۴ نیز در جمع خبرنگاران گفت: پروژه اسکان کارگری از سال ۹۳ شروع شده بود و از سال گذشته از حدود ۳۰درصد پیشرفت فیزیکی به مرحله تکمیل رسیده است. همچنین ۳۱ پروژه احداثی داریم که حدود ۱۵پروژه آن تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: برای پروژه مجموعه فرهنگی ورزشی قنات کوثر نیز که از سال ۹۳ متوقف بود امسال ۹۸ میلیارد تومان اعتبار گذاشتیم و امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •