×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 22 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
راهبری فناورمحور بانک صادرات ایران در سال ۱۴۰۲۰

به گزارش. “فرازنیوز” بانک صادرات با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در حال بازنگری عمیق در سرویس‌ها و روش‌های خدماتی خود است تا به مشتریان خود تجربه‌ای بی‌نظیر ارائه دهد. این بانک در سال ۱۴۰۲ خدمات بانکداری را از طریق دو نوع سرویس بانکداری باز در پلتفرم‌های بانک صادرات و شاهین به مشتریان ارائه کرد.

طراحی و استقرار بانک دیجیتال سپهر با عنوان سپینو، راه‌اندازی مرکز خدمات غیرحضوری، طراحی و پیاده‌سازی سامانه خدمات بانکداری باز، همکاری در طراحی و راه‌اندازی پلتفرم تأمین مالی زنجیره SCF، بهینه‌سازی و بهبود تجربه کاربری در اپلیکیشن‌ها و سامانه شمس و نظام‌مند کردن صحت‌سنجی نشانی مشتری از دیگر اقدامات این بخش از بانک صادرات ایران طی دولت سیزدهم بوده است که به منظور تکمیل زنجیره خدمات دولت الکترونیک و ارتقای خدمات بانکی انجام شده‌اند.


در بانکداری سنتی، مالکیت داده، طراحی و توسعه سرویس‌ها تنها در اختیار بانک است، اما در بانکداری باز، استانداردسازی APIها و توسعه‌دهندگان بیرونی نقش اساسی دارند. بانکداری باز، امکان ارائه خدمات بانکی از طریق API به نهادهای ثالث را فراهم می‌کند. این سرویس زیرساخت‌های امنی را برای اتصال مستقیم بین سامانه‌های کسب و کار به سرویس‌های بانکی فراهم می‌کند.

بانک صادرات ایران از فروردین ۱۴۰۲ در حوزه بانکداری باز فعالیت خود را شروع کرده است و در آذر ۱۴۰۲، بوم اختصاصی بانکداری باز را پیاده‌سازی کرده است. برخی از سرویس‌های قابل ارائه در این بستر شامل سرویس‌های استعلامی، پرداخت و انتقال وجوه، استعلام تسهیلات و سرویس‌های چک صیاد و چکنو می‌باشند.

نوآوری و بانکداری دیجیتال در بانک صادرات ایران، راهبرد اصلی این بانک است و در جهت ارتقای کیفیت خدمات و جلب رضایت مشتریان بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته و افزایش امنیت سامانه‌های بانکی می‌باشد. ویژگی‌های سامانه “نوبانک” از جمله موارد قابل بررسی است که از منافع مشتریان و سهامداران می‌نوید.

همچنین، همراه‌بانک صادرات ایران با امکانات جدید و به‌روز، مشتریان خود را در انجام امور بانکی حضوری و غیرحضوری یاری می‌رساند. این بانک امکاناتی مانند انتقال وجوه، پرداخت قبوض، چکنو و مدیریت چند کارت را به مشتریان ارائه می‌دهد. در نسخه جدید همراه بانک صادرات ایران تمامی مشکلاتی که دارندگان سیم کارت های رایتل برای نصب و استفاده از این اپلیکیشن داشتند، رفع شده است.

آگاهی از نرخ ارز لحظه‌ای برای افرادی که در زمینه بورس و ارز فعالیت دارند یا در کسب‌وکارشان نیازمند اطلاعات قیمت لحظه‌ای نرخ ارز آزاد، نرخ ارز دولتی، نرخ ارز سنا و نرخ حواله ارزی هستند، دیگر خدمتی است که در نسخه جدید همراه بانک صادرات ایران ارائه شده است.
با افزایش خدمات بانکداری باز و ارائه خدمات با کیفیت بالاتر، بانک صادرات ایران به جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی خود می‌پردازد. این روند منجر به استفاده بهتر از امکانات بانکی و ارتقاء رضایت مشتریان خواهد شد. بانک صادرات ایران از راهبری دقیق خود برای ارتقای کیفیت خدمات و جلب رضایت مشتریان بهره‌ گرفته است.

برای شرکت در این جشنواره کافی است تا پرداخت‌های بالای ۲۰۰ هزار تومانی خود را از طریق ابزارهای پذیرش (مانند کارتخوان، درگاه پرداخت و اپلیکیشن‌های پرداخت) شرکت خدمات پرداخت الکترونیک سداد انجام دهید.

بانک ملی ایران به عنوان یکی از بزرگترین بنگاه‌های اقتصادی و با بیشترین تعداد دارندگان کارت بانکی در کشور و شبکه گسترده پشتیبانی در سطح ملی، سعی دارد از طریق بسته‌های تشویقی و خدماتی در قالب «طرح پذیرنده ملی» کمک ‌نماید تا کسب و کارها نیازمندی‌های متنوعِ خدمات بانکداری و پرداخت خود را به صورت متمرکز و به کمک شبکه گسترده شعب این بانک دریافت و از این طریق ضمن جلوگیری از پراکندگی امور بانکی و اتلاف وقت‌ ناشی از آن، بر فعالیت‌های کسب و کاری خود تمرکز کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •