×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 23 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مانیتورینگ لحظه‌ای روزهای برفی در سطح منطقه۶

سید مرتضی روحانی شهردار منطقه با اشاره به آماده باش صددرصدی عوامل اجرایی منطقه در روزهای برفی گفت: علاوه بر رصد کامل معابر اصلی و فرعی، رصد معابر منطقه از طریق دوربین های ترافیکی موجود و هماهنگی با پلیس راهور جهت روان سازی جریان ترافیکی صورت می گیرد.

روحانی افزود: همکاران ما در معاونت حمل و نقل و ترافیک با حضور شبانه روزی اقدام به گشت زنی مداوم در سطح معابر منطقه نموده و کنترل وضعیت حمل و نقل عمومی اعم از اتوبوس رانی و تاکسیرانی را در دستور کار قرارداده تا در جابجایی شهروندان و تردد وسایل نقلیه خللی وارد نشود.

‌ ‌ ۲۰۰مخزن شن و نمک در سطح معابر منطقه۶

شهردار منطقه۶ با اشاره به برودت هوای این روزهای پایتخت و آمادگی برای فصل بارش از استقرار سایت های برف روبی در سطح منطقه خبر داد و گفت: این سایت ها در نقاط حساس و پرتردد معابر اصلی و بزرگراهی مستقر شده است.

سید مرتضی روحانی با اعلام این خبر اظهار داشت: ستاد برف روبی منطقه در برابر بارش برف و یخ زدگی معابر آمادگی لازم را دارد و بر همین اساس نقاط بحرانی در محلات سطح محدوده پیش بینی شده و ۶ محل اصلی دپوی شن و نمک در نظر گرفته شده و ۲۰۰ مخزن شن و نمک نیز در سطح معابر جانمایی شده است.

شهرک والفجر محل دپوی اصلی شن و نمک

شهردار منطقه۶ گفت: محل استقرار دپوی شن و ماسه نواحی نیز مشخص شد و در ناحیه یک دروازه دولت، ناحیه دو کوچه رهنما، ناحیه سه میرزای شیرازی کوچه عزیزاللهی، ناحیه۴ خیابان بیست و هفتم کردستان روبروی تره بار و ناحیه ۵ خیابان حضرت ولیعصر (عج) روبروی کوچه پناه، جنب زمین ورزشی در نظر گرفته شده است.

شهردار منطقه۶ به دیگر اقدامات منطقه و استقرار تجهیزات لازم و ماشین آلات سنگین در زمینه برف روبی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در ایام بارش نزولات جوی، با آمادگی کامل به خدمت رسانی بهینه و سریع به شهروندان پرداخته و سهولت تردد آنان در سطح معابر منطقه را با اولویت فراهم می کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •