×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ورزشکاران قبله تهران در مجموعه ورزشی ۱۲ هزار نفری آزادی خوش درخشیدند

به گزارش  “فرازنیوز”   آیین اختتامیه دومین دوره از مسابقات قهرمان شهر و نخستین دوره رقابت‌های کلانشهرهای کشور موسوم به «قهرمانِ شهر، شهرِ قهرمان» با حضور وزیر ورزش، استاندار تهران، شهردار تهران و مقامات ارشد ورزشی و کشوری، امروز در مجموعه ۱۲ هزار نفری استادیوم آزادی برگزار شد و در این مراسم ورزشکاران منطقه ۲٠ موفق به کسب ۹ مدال طلا در۱٠ رشته ورزشی آقایان و ۳ مدال طلا در ۱٠رشته ورزشی بانوان شدند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: از دل مسابقات «قهرمان شهر» استعدادهای برتر شناسایی شده و در اختیار باشگاه‌ها و سپس تیم‌های ملی قرار می‌گیرند.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در این مراسم اظهار داشت: این حرکت نشاط اجتماعی و رقابت همگانی در کشور ایجاد کرد، زیرا در آن یک میلیون نفر مشارکت داشتند. برگزاری مسابقات قهرمان شهر تنها مختص یک شهر نبود و بخش زیادی از مردم با یکدیگر رقابت و در قهرمان شهر مشارکت داشتند.

وی افزود: ما مفتخریم امروز یک کار جدی که در سال گذشته ابداع شد را با یک گام بلندتر جلو ببریم. در سال آینده نیز سعی داریم این رقابت‌ها را از لحاظ کمیت و کیفیت چه در تهران و سایر استان‌ها توسعه دهیم و کار را فراتر از مناطق جغرافیایی پیش ببریم تا سایر کشورها نیز این ایده را ترویج دهند.

گفتنی است در مراسم یاد شده که با همراهی گروه موسیقی، رژه ورزشکاران محلات، اجرای ورزش های آیینی و … برگزار شد، ضمن تجلیل از قهرمانان، از شهرداران مناطق یک، ۲٠ و ۱۸ تهران که در زمینه بالاترین تعداد مدال رتبه برتر در مناطق را آوردند، تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •