×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 22 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شرایط و جزئیات دریافت وام ۵ میلیاردتومانی کسب و کار

به گزارش. “فرازنیوز” براساس طرح تسهیلاتی صبای سپهر ۲ که تقویت شده طرح تسهیلاتی صبای سپهر است و توسط بانک صادرات ایران ارائه شد به دارندگان پایانه‌های فروش این امکان را می‌دهد تا حداکثر ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کنند.

تسهیلات درنظر گرفته شده در طرح صبای سپهر ۲، با شرایط ویژه برای پذیرندگان پایانه‌های فروش ارائه می‌شود که براین اساس دارندگان پایانه‌های فروش می‌توانند به وام های خرد، سرمایه در گردش و سرمایه ثابت دست یابند. طبق اعلام، ارزیابی این تسهیلات بر اساس سه فاکتور اصلی شامل سود، بازپرداخت و مدت میانگین حساب انجام می‌شود.

مشتریان حقوقی دارای پایانه فروش نیز می‌توانند از این تسهیلات دریافت کنند. مشتریان حقوقی دارای پایانه فروش نیز می‌توانند به تسهیلات سرمایه در گردش و سرمایه ثابت دست یابند. پایانه فروش یا POS، کارت‌های اعتباری را در تراکنش‌های مختلف تسهیل می‌کند و به مشتریان این امکان را می‌دهد که خریدهای خود را به راحتی انجام دهند.

این تسهیلات به افزایش سقف تسهیلات از یک میلیارد تومان به ۵ میلیارد تومان ارتقا یافته است و بانک صادرات ایران به دارندگان پایانه‌های فروش کمک می‌کند و آن‌ها را تشویق به استفاده از این فرصت می‌کند.

مشتریان حقیقی، حقوقی و مشترک بانک صادرات ایران که پایانه‌ فروش آنها به یکی از حساب‌های قرض‌الحسنه جاری با دسته چک یا بدون دسته چک و حساب سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت عادی متصل باشد، مشمول این طرح می‌باشند.

تسهیلات مرابحه طرح صبای سپهر ۲ بر اساس معدل موجودی حساب متصل به پایانه فروش و بازپرداخت به صورت اقساطی ۱۲، ۱۸ و ۲۴ ماهه یا به صورت یکجا سه‌ماهه و شش ماهه ارائه می‌شود. این تسهیلات براساس نسبت ۵۰ تا ۲۰۰ درصد حداقل معدل موجودی حساب متصل به پایانه فروش به مشمولان این طرح پرداخت خواهد شد.

بانک صادرات ایران با تمرکز بر تسهیلات به دارندگان پایانه‌های فروش، اقدامات جدیدی در حمایت از کسب‌وکارها و تولیدکنندگان انجام می‌دهد و با جلب منابع تولیدی برای رشد اقتصادی کشور همراه است.

این بانک که همواره اقداماتی را برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، تولید، اشتغال و ترویج فعالیت‌های مبتنی بر مسئولیت‌ اجتماعی انجام می‌دهد، به دنبال افزایش طراحی محصولات جدید و جلب منابع به منظور تسهیلات‌دهی با سرعت بیشتر است. به همین منظور رویکرد خود را در دوره مدیریت جدید خود بر تداوم روند اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی و بنگاه‌های کوچک و بزرگ اقتصادی و افزایش طراحی محصولات جدید و جذب منابع و سرعت بخشیدن در روند تسهیلات‌دهی قرار داده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •